S Stender Hoort bij de inboedel 11 jan 2010 #1 Beste forumbezoekers, Ik ben op zoek naar grote afbeeldingen van de Opel Vectra A 2000. Op de foto's moeten wel originele Vectra's staan! Ook interieur foto's zijn welkom! Dus als je wat hebt, post/u2u het maar! Alvast bedankt Broertje van Stender
Beste forumbezoekers, Ik ben op zoek naar grote afbeeldingen van de Opel Vectra A 2000. Op de foto's moeten wel originele Vectra's staan! Ook interieur foto's zijn welkom! Dus als je wat hebt, post/u2u het maar! Alvast bedankt Broertje van Stender
G Gupy Komt hier geregeld 11 jan 2010 #2 Wil je iets specifieks weten? Ik heb eens een 2000 look gebouwd op een GLS.
2 2000 Hoort bij de inboedel 11 jan 2010 #3 Ik heb er 2 gevonden van mijn oude 2000, interieur foto's moet ik even zoeken Hier op de dag dat hij naar de spuiter ging: Hier net na het spuiten: Ook nog een youtube filmpje [youtube:1u9uxnix]
Ik heb er 2 gevonden van mijn oude 2000, interieur foto's moet ik even zoeken Hier op de dag dat hij naar de spuiter ging: Hier net na het spuiten: Ook nog een youtube filmpje [youtube:1u9uxnix]
S Stender Hoort bij de inboedel 12 jan 2010 #6 Mijn broertje is groot fan van de Vectra 2000, hij wil gewoon :kewlpics zien
wim-v6 Forumbewoner 12 jan 2010 #8 Mooiste is een V6 of turbo met 2000 bodykit en Turbo wielen.. Willem
S Stender Hoort bij de inboedel 13 jan 2010 #9 Inderdaad Willem, en dan nog het liefst in het zilver! Haha, foto's zijn nogsteeds welkom! Ook 'replica's'! king:
Inderdaad Willem, en dan nog het liefst in het zilver! Haha, foto's zijn nogsteeds welkom! Ook 'replica's'! king:
M marcelboukes Komt weleens kijken 13 jan 2010 #10 moet je een maandje wachten dan is die van mij klaar, als het goed is.
C crazijbertje Post best veel 17 jan 2010 #15 hierbij de mijne ook ik heb hem helemaal om gebouwd naar type 2000 gr een maffebertje
S stellema Komt weleens kijken 17 jan 2010 #16 Het is wel geen originele maar ze lijkt er wel een beetje op
S stellema Komt weleens kijken 17 jan 2010 #17 @ 2000 Bedankt voor de foto's van de blauwe origineel gepost door marcelboukes ligt nu een andere motor in. marcel O ja ?? er staat nog steeds dohc 16v op hoor
@ 2000 Bedankt voor de foto's van de blauwe origineel gepost door marcelboukes ligt nu een andere motor in. marcel O ja ?? er staat nog steeds dohc 16v op hoor
2 2000 Hoort bij de inboedel 17 jan 2010 #18 origineel gepost door stellema @ 2000 Bedankt voor de foto's van de blauwe origineel gepost door marcelboukes ligt nu een andere motor in. marcel O ja ?? er staat nog steeds dohc 16v op hoor Pfff, ga steeds meer balen dat ik 'm verkocht heb. Zelfs mijn vrouw had zoiets van: we hadden 'm er gewoon bij moeten houden De laatste keer op sevenum zagen we de 2000 staan, en keken met een treurig gevoel naar 'm :cry
origineel gepost door stellema @ 2000 Bedankt voor de foto's van de blauwe origineel gepost door marcelboukes ligt nu een andere motor in. marcel O ja ?? er staat nog steeds dohc 16v op hoor Pfff, ga steeds meer balen dat ik 'm verkocht heb. Zelfs mijn vrouw had zoiets van: we hadden 'm er gewoon bij moeten houden De laatste keer op sevenum zagen we de 2000 staan, en keken met een treurig gevoel naar 'm :cry
2 2000 Hoort bij de inboedel 18 jan 2010 #20 origineel gepost door Oenatje doe eens wat foto's er van @2000 Uh, die staan hierboven al?