Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
FOTO'S !!! => Fabrieksbezoek Opel Bochum 9 mei 2008
Ow...okay, zo te horen genoeg mensen die foto's gaan maken. Zal mijn meisje ook instrueren om veelvuldig te knippen tijdens de rit dus moet goedkomen. Groepsfoto van de boys/girls bij hun rides is zeker een goed plan, zal voor de gelegenhied eens een borstel door m'n :afro halen
Heb de auto net van binnen en buiten helemaal gewassen/gepoetst, wilde dat eigenlijk morgenochtend doen maar kwam iets tussen dus heb het nu maar gedaan, nu maar hopen dat de vogels mijn vers gewassen Dettje met rust zullen laten Vanavond alleen nog even ramen van binnen en buiten doen en de bumpers mooi glimmend maken met "kunststofconditioner" en dan ben ik er klaar voor!
nog maar 2 nachtjes slapen...waarvan nog maar 1 in m'n eigen bedje.
Trouwens, wat is zo'n beetje de gemiddelde leeftijd van de mensen die meegaan? Geloof dat ik een van de jongsten ben toch? ben 26 (vriendin is 32....oude fiets moet je 't leren :wub)
Trouwens, wat is zo'n beetje de gemiddelde leeftijd van de mensen die meegaan? Geloof dat ik een van de jongsten ben toch? ben 26 (vriendin is 32....oude fiets moet je 't leren :wub)
Ik weet in ieder geval wie de jongste is!!! Gerrit is 15
Geen idee wat t gemiddelde is, kunnen wel eens een lijstje maken...kijken wie zn leeftijd ertussen durft te zetten:jerry
ja precies, ik zat ook met 56 in m'n hoofd...maar "durfde" het niet te "zeggen" omdat ik hem niet wil beledigen mocht ik ernaast zitten
Opel is zeker leuk voor alle leeftijden, alleen jammer dat dat in de verkoopcijfers niet meer is terug te zien. Zag gisteren een staatje in de krant dat VW na 15jr. van de troon is gestoten door Ford, en Opel bungelt ergens op de 4e plaats van meest verkochte automerken, zelfs Toyota is ze voor!!!:swear
Schrale troost is dan wel weer dat de Corsa D de meest verkochte auto is, dus dát is dan weer wél een opel. ga geloof ik wel en beetje offtopic nu
ja precies, ik zat ook met 56 in m'n hoofd...maar "durfde" het niet te "zeggen" omdat ik hem niet wil beledigen mocht ik ernaast zitten
Had ik eerst ook, maar als je boven de 50 nog zo veel 'jonger' overkomt/doet, dan maakt 1 jaar minder of meer vast niet uit Ken veel mensen van rond die leeftijd, maar niet veel die het zouden zien zitten om met deze groep op stap te gaan
hoezo "met deze groep"? Is toch een mooi gezelschap, met leeftijden tussen de 15 en de 60 zegmaar. Persoonlijk vind ik dat wat meer charme hebben dan allemaal in dezelfde leeftijdscategorie,maar dat ben ik hoor...
true....maar die is er niet bij hoor Opa wordt moeilijk, die heeft gras op z'n buik, en pa mag dan al 45 jaar monteur bij de opel zijn, erg veel interesse in het merk heeft hij verder niet.