Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!
s4.photobucket.com
De corsa in zijn glorie tijden, alfred beult hem even lekker af
leuke filmpjes hoor. wil nu toch wel eens in het echt een 2.0 16v horen hoor. et liefst ernaast meerijden trouwens, hoe snel is die 2.0 nou? de let turbo is et snelste toch? welke auto's zijn dan sneller als een 2.0let?
Mijn corsa was sneller dan een 240 pk calibra C20LET :thumbup
Straks heb ik een corsa met C20LET, maar dan kompleet anders dan origineel. Hier hoop ik minstens 200 kW uit te halen. Dat is dus meer dan 272 pk :angel
leuke filmpjes hoor. wil nu toch wel eens in het echt een 2.0 16v horen hoor. et liefst ernaast meerijden trouwens, hoe snel is die 2.0 nou? de let turbo is et snelste toch? welke auto's zijn dan sneller als een 2.0let?
zo moet je nu niet helemaal denken
geen enkele let is tegenwoordig meer hetzelfde
kan het beter over gewicht vermogen en tijden hebben
sw16v zijn c20xe met 185 pk deed 4,87 sec om naar de 100 km per uur te komen dacht ik?
nu hij een let heeft met net geen 100 pk meer vraag ik me af wat hij nu doet!
maar patrick : orange pinda denkt dat een bmw m5 wel eens sneller zou "kunnen" wezen boven de 200 km per uur en die heeft 500+ pk,s dus niet veel auto`s zijn sneller lijkt me
Maarja 0/100 tijd is ook niet alles, dan heb je eigenlijk nog niet echt een goed beeld van de prestaties van de auto. 0/200 wordt al wat spannender.:thumbup