J jeroenk Hoort bij de inboedel 25 apr 2012 #62 Moest ineens ook nog denken aan de caravan die Jeremy had gemaakt king:
E Eamane Post best veel 25 apr 2012 #66 Hier in de buurt rijdt een corsa in dezelfde kleur/stijl als dat ding. Spuuglelijk, maargoed. Die caravan van Jeremy was brilliant gevonden, helaas was het niet zo'n succes :jerry
Hier in de buurt rijdt een corsa in dezelfde kleur/stijl als dat ding. Spuuglelijk, maargoed. Die caravan van Jeremy was brilliant gevonden, helaas was het niet zo'n succes :jerry
T TWA Hoort bij de inboedel 25 apr 2012 #67 @astraTD wrote:Dat is toch een Vectra?? :jerry Dat je t durft te zeggen :lol:
S StinG Komt hier geregeld 25 apr 2012 #68 ook belgen hebben fail tuning ... Mooie tuning spoiler gekocht met uitsparing voor de uitlaat in de midden .......
ook belgen hebben fail tuning ... Mooie tuning spoiler gekocht met uitsparing voor de uitlaat in de midden .......
O opel-motorsport Loopt hier de deur plat 25 apr 2012 #69 whahahahaaahaha al ben ik zelf ook een belg maar zo dom hebk nog geen enkele belg gezien hahahaa :jerry :jerry :jerry :jerry
whahahahaaahaha al ben ik zelf ook een belg maar zo dom hebk nog geen enkele belg gezien hahahaa :jerry :jerry :jerry :jerry
A astraTD Forumbewoner 25 apr 2012 #70 @StinG wrote:ook belgen hebben fail tuning ... Hij zal nu wel denken: ojee bumper terug naar de spuiter :jerry :jerry
@StinG wrote:ook belgen hebben fail tuning ... Hij zal nu wel denken: ojee bumper terug naar de spuiter :jerry :jerry
T TeamWest Komt hier geregeld 23 dec 2012 #73 ..plat bandje. :afro ..is van een bekende schrijver. :vertag ..bokjes om de auto mee te ondersteunen? Nee joh, spoiler :agent . ..hier zit het meeste geld in. :wors ..dikke velgen. ..kakkerlak? :?: ..iemand een trouwauto nodig? :roll: ..weet niet wat dit moest worden :wtf .. ..Agent: "Meneer, u mist reflectie in de achterlichten :vertag .."
..plat bandje. :afro ..is van een bekende schrijver. :vertag ..bokjes om de auto mee te ondersteunen? Nee joh, spoiler :agent . ..hier zit het meeste geld in. :wors ..dikke velgen. ..kakkerlak? :?: ..iemand een trouwauto nodig? :roll: ..weet niet wat dit moest worden :wtf .. ..Agent: "Meneer, u mist reflectie in de achterlichten :vertag .."
P PyroNiels Post best veel 23 dec 2012 #74 @soepkiepe wrote:maar ff weer omhoog ... ... Komt mij bekend voor, zo heb ik ook eens 15km gereden
P petrolhead Loopt hier de deur plat 23 dec 2012 #75 ..hier zit het meeste geld in. :wors Heeft wel aluminium velgen :shock:
N nova.... Forumbewoner 24 dec 2012 #77 Met een fiat panda lach je iedereen uit :agent Thunder express!! Trabke Tis niet echt fail tuning maar meer fail boobs Je moet er maar op kommen letterlijk! Ff wa ijzeren plaaten tegenaan lassen!! :jerry :jerry :jerry Stukje huisvlijt Een Bmh
Met een fiat panda lach je iedereen uit :agent Thunder express!! Trabke Tis niet echt fail tuning maar meer fail boobs Je moet er maar op kommen letterlijk! Ff wa ijzeren plaaten tegenaan lassen!! :jerry :jerry :jerry Stukje huisvlijt Een Bmh