Javascript is uitgeschakeld. Voor een betere ervaring, schakel Javascript aan in je browser voor je verder gaat.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een
alternatieve webbrowser te gebruiken.
@helmer opelfan wrote:@Mr.F wrote: 't is wel een succes de Opel Forum Facebook
Komt omdat ik lid ben :jerry
of dat ik admin ben
want zo is er maar eentje :jerry
zit zelfs een meisje met een tigra als lid bij kga naturlijk geen namen noemen maar haar vriendje is volgens mij languh
hebk nog paar keer mee gepraat en vorig jaar op otu treffen serieus goed mee geamuseerd
@helmer opelfan wrote:Wat zie jij liever live dan. Lekker bakkie koffie :thumb
muis is der eva costuum.. :jerry
@usbstick wrote:ja ik ook over het algemeen..ben zelde op een meeting te zien..
ik precies andersom.
meer op meetings dan op Facebook.
whahaha
die had ik eigenlijk ook kunnen verwachten ja
haha
ja loopt goed lekker heb nog geen enkele dag gehad denk ik datk niet minstens 1 iemand moet toevoege zolang het bestaat
@usbstick wrote:@helmer opelfan wrote:Wat zie jij liever live dan. Lekker bakkie koffie :thumb
muis is der eva costuum.. :jerry
ik heb net mijn bakkie koffie op
en nee dat gaat niemand zien mijn eva costuum
de meesten mensen die ik op mijn facebook site heb zitten ,hebben alleemaal iets met auto te maken
weet niet wa je echte naam is maar denk wel datk je der ook heb tussen staan bij mij
haha
@helmer opelfan wrote:@Mr.F wrote: 't is wel een succes de Opel Forum Facebook
Komt omdat ik lid ben :jerry
of dat ik admin ben
want zo is er maar eentje :jerry
zit zelfs een meisje met een tigra als lid bij kga naturlijk geen namen noemen maar haar vriendje is volgens mij languh
hebk nog paar keer mee gepraat en vorig jaar op otu treffen serieus goed mee geamuseerd
@opel-motorsport wrote:zit zelfs een meisje met een tigra als lid bij kga naturlijk geen namen noemen maar haar vriendje is volgens mij languh
je mag haar gerust Steefjuh noemen, zo is ze op fora bekend.
en blijkbaar weet Helmer wie ik ben, want kreeg vanmiddag bericht dat Helmer mij wou toevoegen.
natuurlijk NIET geaccepteerd.... :wtf :jerry
Helmer heeft gelijk he, Steffi?
:jerry
whahaha
die had ik eigenlijk ook kunnen verwachten ja
haha
ja loopt goed lekker heb nog geen enkele dag gehad denk ik datk niet minstens 1 iemand moet toevoege zolang het bestaat
de meesten mensen die ik op mijn facebook site heb zitten ,hebben alleemaal iets met auto te maken
@opel-motorsport wrote:weet niet wa je echte naam is maar denk wel datk je der ook heb tussen staan bij mij
haha
mijn naam is Steffi
weet niet wa je echte naam is maar denk wel datk je der ook heb tussen staan bij mij
haha
@FnF_racer wrote:Helmer heeft gelijk he, Steffi?
hahaahha ja Valentijn
whahaha nu gaan ze hier met namen beginnen gooien
is steffi dan de vriendin van languh alsk het goed heb
en helmer hebk ook al ergens tegengekomen
@opel-motorsport wrote:zit zelfs een meisje met een tigra als lid bij kga naturlijk geen namen noemen maar haar vriendje is volgens mij languh
je mag haar gerust Steefjuh noemen, zo is ze op fora bekend.
en blijkbaar weet Helmer wie ik ben, want kreeg vanmiddag bericht dat Helmer mij wou toevoegen.
natuurlijk NIET geaccepteerd.... :wtf :jerry
@opel-motorsport wrote:whahaha nu gaan ze hier met namen beginnen gooien
is steffi dan de vriendin van languh alsk het goed heb
en helmer hebk ook al ergens tegengekomen
nee, Steffi is Opelmuis.
Steefjuh is de vriendin van Languh.
Steffi heeft een Astra G, Steefjuh heet een Tigra.
Steffi woont in Limboland, Steefjuh in Zeeland.
ik ben een databank van forumnamen en auto's, maar echte namen zijn moeilijk. xD