Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
even voorstellen:nu met een paarse calibra v6.Nw pic's!
zo..vandaag de opel na de apk gehad en na eindelijk 5 jaar stilstand weer een apk'tje erop!..ding rijd fijn en mocht er een goed bod komen mag die weer in de bingo!bevalt me wel...auto's redden van de sloop :thumb
zo..vandaag de opel na de apk gehad en na eindelijk 5 jaar stilstand weer een apk'tje erop!..ding rijd fijn en mocht er een goed bod komen mag die weer in de bingo!bevalt me wel...auto's redden van de sloop :thumb
zo..de v6 is nu eindelijk helemaal klaar dus ze mag van mij eventueel in de verkoop..blijf er lekker in rond sturen maar zodra er een bod komt van 2750 mag ze weg!alleen na een liefhebber uiteraard!
geniet van de foto's zou ik zeggen:
zo ik heb iig weer een mooie calibra gered van de sloop!...
zo..de v6 is nu eindelijk helemaal klaar dus ze mag van mij eventueel in de verkoop..blijf er lekker in rond sturen maar zodra er een bod komt van 2750 mag ze weg!alleen na een liefhebber uiteraard!
geniet van de foto's zou ik zeggen:
zo ik heb iig weer een mooie calibra gered van de sloop!...