Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
€350,- voor distributieriem waterpomp en spanrollen
Nou afspraak is gemaakt vrijdag worden de distributieriem de waterpomp en de spanrollen vervangen.Daarbij krijgt de auto ok gelijk een nieuwe APK(moet voor de 25ste).En dit alles voor €350,- mits er geen reparatie punten uit de APK komen.
als je de tijd wilt weten ik ben met een 16v ongeveer 2 uur bezig is inkl waterpomp
en voor een 8v een half uurtje minder is alleen wat gemakkelijker met de riem op tijd te houden dus vandaar gaat dat wat vlotter.
en dan spreek ik van ik sta alleen zonder gedoe om me heen en werk op mijn gemak en onder de carpoort met grote krik ik heb wel een goede slagsleutel op lucht dus centraal bouten is ook het probleem niet .
scheelt wel ik doe het vaker als ........en heb ook altijd de meerdere soorten bij de klus wil nog wel is een jaartal ??twijfel wezen wat zit er in aan distributie set en vergeet niet bij de 16 v een stukje uit je kap te halen indien nodig met de vervang bout die bij de SKF set zit .(ervaring leert ) je hoort het van zelf als je het vergeet of niet doet .
@Peter Reedijk wrote:Nou afspraak is gemaakt vrijdag worden de distributieriem de waterpomp en de spanrollen vervangen.Daarbij krijgt de auto ok gelijk een nieuwe APK(moet voor de 25ste).En dit alles voor €350,- mits er geen reparatie punten uit de APK komen.