@Deperik wrote:Vandaag en gisteren bezig geweest om de neus weer in kleur te brengen. :jerry
Gisteren eerst een paar lagen primer gebruikt. Daarna de neus in de lak gezet.
Het spuitwerk is niet helemaal perfect, maar in iedergeval stukken beter dan het was!
Er zit iets kleurverschil in maar dat wordt hopelijk nog minder als ik de oude lak polijst.
Maargoed :kewlpics
Nu alleen nog weer opbouwen, maar hiervoor wacht ik ook nog op onderdeeltjes van Opel4ever :hmmz ,
iemand enig idee of hij vakantie o.i.d. heeft, hoor niks van hem? Heb ergens een topic over hem gelezen, maar wil geen ouwe koeien uit de sloot halen. :angel
Ik heb toen dat onderwerp geopend !
Maar ik ben bij Rob (opel4ever) langs geweest en hij heeft dat heel netjes opgelost moet ik vermelden :thumb
Rob heeft inderdaad veel problemen met zijn mail/ website ben ik achter gekomen.
Hij is bezig om een nieuwe website te maken maar die gast die dat moet doen heeft er weinig zin in ( zoals ik rob hoorde praten )
Je kan hem het beste een brief sturen ( postduif ! ) dan komt het wel goed, bellen heeft weinig zin, rob is vaak onderweg.
Of je rijd er op zaterdagmorgen naar toe, zoals ik heb gedaan wel 420 km gereden op en neer !
Maar dan heb je je onderdelen wel !