Er zit al een cammetje nagenoeg onzichtbaar verstopt ergens in mijn hoedenplank , maar het gooien gebeurde uit het zicht van dat cameraatje,waarschijnlijk om uit het zicht van de andere camera te blijven. De andere camera staat bij ons huis (gericht op de parkeerplaats) en dan zie je wel wat er gebeurd is maar niet wie het doet. En dat vond ik erg akelig eigenlijk ,moeten toezien wat er dan gedaan is met je karretje en niemand die je ff een blauw oog kan slaan :???:
Het stroom voor die camera in de auto hadden we simpel opgelost door een sigarettenaansluiting in de kattenbak te maken dmv van het lampje in de kattenbak , camera aankoppelen en klaar is kees .
Er is inderdaad gewoon vuurwerk in die gleuf van de ruitenwisser gegooid en die knal was zodanig dat ik denk dat het hier om wat illegaal knalwerk ging.
en ik denk dat ik de auto maar ergens bij familie voor het huis ga zetten ..... ik denk dat ik niet zo veel keus meer heb .
En ik kan zaterdagmiddag pas aangifte doen .
En
@RISL .... total loss is al erg snel hoor....bij €200 is ie economisch al afgeschreven..... :thumbdown
We krijgen nu ook waarschuwingen van familie en vrienden dat we nu de boel in gang moeten zetten en moeten gaan verhuizen omdat ze bang zijn dat het echt ernst wordt.
Wij hebben altijd gezegd dat als we gaan dat we gaan emigreren.... dus tijd om de boel in gang te zetten....