I ISH Komt weleens kijken 22 jun 2010 #1 Weet iemand of dit gaat passen? Ik heb zelf een raammechanisme aan de bestuurderskant die niet mee wil werken... Ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid kan geven! Groet, Ravi
Weet iemand of dit gaat passen? Ik heb zelf een raammechanisme aan de bestuurderskant die niet mee wil werken... Ik hoop dat iemand mij meer duidelijkheid kan geven! Groet, Ravi
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 22 jun 2010 #2 was het niet die van een deawoo die erin paste want dat zou dan toch makkelijker zijn? Erwin
I ISH Komt weleens kijken 22 jun 2010 #3 origineel gepost door Erwin1987 was het niet die van een deawoo die erin paste want dat zou dan toch makkelijker zijn? Erwin Dat meen je niet? Ik was gisteren nog op de sloop en ik twijfelde nog heel erg... Is er iemand die hier echt uitsluitsel over kan geven? Groet, Ravi
origineel gepost door Erwin1987 was het niet die van een deawoo die erin paste want dat zou dan toch makkelijker zijn? Erwin Dat meen je niet? Ik was gisteren nog op de sloop en ik twijfelde nog heel erg... Is er iemand die hier echt uitsluitsel over kan geven? Groet, Ravi
I ISH Komt weleens kijken 22 jun 2010 #4 Net even overleg gehad met Dennis (jblfreak), die van een 3-deurs Nexia zijn dus identiek aan die van een 3-deurs Kadett! Ik hou van dit forum!!! Groet, Ravi
Net even overleg gehad met Dennis (jblfreak), die van een 3-deurs Nexia zijn dus identiek aan die van een 3-deurs Kadett! Ik hou van dit forum!!! Groet, Ravi
J jblfreak Hoort bij de inboedel 22 jun 2010 #5 mechanisme van een 5 deurs is zoiezo anders (kadett combo ook is de voordeur van een 5 deurs maar ok) van de 3-deurs nexia kan je ze gewoon overbouwen ravi check even verder in t kadett gedeelte staat nog een topic over verschillen van kadett en nexia
mechanisme van een 5 deurs is zoiezo anders (kadett combo ook is de voordeur van een 5 deurs maar ok) van de 3-deurs nexia kan je ze gewoon overbouwen ravi check even verder in t kadett gedeelte staat nog een topic over verschillen van kadett en nexia
E Erwin1987 Hoort bij de inboedel 23 jun 2010 #6 sorry wist het niet helemaal zeker! Maar blijkt te kloppen Erwin
J jblfreak Hoort bij de inboedel 23 jun 2010 #7 origineel gepost door Erwin1987 sorry wist het niet helemaal zeker! Maar blijkt te kloppen Erwin geeft niet hoor maar het is een fijt k had ze zelf in me oude gsi vandaar @: ravi k heb een setje hoor voor je bel me maar ffies
origineel gepost door Erwin1987 sorry wist het niet helemaal zeker! Maar blijkt te kloppen Erwin geeft niet hoor maar het is een fijt k had ze zelf in me oude gsi vandaar @: ravi k heb een setje hoor voor je bel me maar ffies