R rinus de boer Loopt hier de deur plat 18 feb 2011 #2 Er was nog een ander exemplaar in Rusland, die zag er een stuk minder uit.
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 18 feb 2011 #3 Zou me veel in de portemonee schelen ipv die dikke 3 Liter
U Uniek Post best veel 18 feb 2011 #4 je zal maar een kortsluiting hebben ik persoonlijk zou toch de dikke brommer geluiden missen:hmmz
R rinus de boer Loopt hier de deur plat 18 feb 2011 #5 Er was nog een ander exemplaar in Rusland, die zag er een stuk minder uit.
O Opel_Bjorn Loopt hier de deur plat 18 feb 2011 #6 Zou me veel in de portemonee schelen ipv die dikke 3 Liter
A Astraman Hoort bij de inboedel 18 feb 2011 #7 Mja lach maar, toch is dit idee niet slecht hoor. Als je maar een paar km hoeft elke dag. Beter als zo'n priusding.
Mja lach maar, toch is dit idee niet slecht hoor. Als je maar een paar km hoeft elke dag. Beter als zo'n priusding.
U Uniek Post best veel 18 feb 2011 #8 je zal maar een kortsluiting hebben ik persoonlijk zou toch de dikke brommer geluiden missen:hmmz
J Jigsaw Komt hier geregeld 18 feb 2011 #9 Electricireit is ook duur tegenwoordig, zou wel eens willen hoeveel het nu echt scheelt
A Astraman Hoort bij de inboedel 18 feb 2011 #10 Mja lach maar, toch is dit idee niet slecht hoor. Als je maar een paar km hoeft elke dag. Beter als zo'n priusding.
Mja lach maar, toch is dit idee niet slecht hoor. Als je maar een paar km hoeft elke dag. Beter als zo'n priusding.
O opel6speed Lid 18 feb 2011 #11 Zooo die gaat hard jonge 210 op de klok :sleeping vindt het wel zonde maarjah dat is mij mening:vertag
Zooo die gaat hard jonge 210 op de klok :sleeping vindt het wel zonde maarjah dat is mij mening:vertag
J Jigsaw Komt hier geregeld 18 feb 2011 #12 Electricireit is ook duur tegenwoordig, zou wel eens willen hoeveel het nu echt scheelt
O opel6speed Lid 18 feb 2011 #13 Zooo die gaat hard jonge 210 op de klok :sleeping vindt het wel zonde maarjah dat is mij mening:vertag
Zooo die gaat hard jonge 210 op de klok :sleeping vindt het wel zonde maarjah dat is mij mening:vertag