Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
nouw hij is nog niet verlaagd dus ik haal alle drempels en uitritten nog wel, ik doe natuurlijk wel rustig aan .. met mn oude 16 klepper die net bove de stoep uit kwam hier, niet eens een hele hoge stoep lukte het me ook overal te kome.. zolang je het rustig aan doet lukt t meestal wel .. in dit topic word je doorgelinkt naar mn oude calibra waar satiesz (familie) hier op het forum nu eigenaar van is :angel
ik wil ze van de zomer laten spuiten.. zoiezo gaat er in juni een grotere intercooler op wat het aanpassen van de bumper zo een beetje noodzakelijk maakt, heb namelijk ook airco.. maargoed als dat achter de rug is allemaal laat ik ze zo snel mogelijk spuiten
velgen komen gerust volgend jaar, vind ze standaard er nog zo gek niet uit zien
hij staat er netjes bij hoor :thumbup:wors persoonlijk vind ik hem met de originele voorbumper mooier dan met de rieger bumper king: maar het is jou auto natuurlijk :jerry