Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lijkt toch een OBD2 te zijn (16 pin aansluiting), alleen kan ik de lipjes aan de bovenkant van de aansluiting niet plaatsen met de afbeeldingen op internet.
@Kleine-Paul wrote:Lijkt toch een OBD2 te zijn (16 pin aansluiting), alleen kan ik de lipjes aan de bovenkant van de aansluiting niet plaatsen met de afbeeldingen op internet.
Maar er is een foto van en post hem hier is kunnen we effe kijken.
@Opeltje17 wrote:@Kleine-Paul wrote:Lijkt toch een OBD2 te zijn (16 pin aansluiting), alleen kan ik de lipjes aan de bovenkant van de aansluiting niet plaatsen met de afbeeldingen op internet.
Maar er is een foto van en post hem hier is kunnen we effe kijken.
Ja dit is een facelift stekker van na 1994 hier is een verloop stekker voor dacht ik maar inderdaad de paperclip methode even proberen pin 5 en 6 met elkaar verbinden.
Even op het forum zoeken voor een uitleg over de paperclip methode.
@Opeltje17 wrote:Ja dit is een facelift stekker van na 1994 hier is een verloop stekker voor dacht ik maar inderdaad de paperclip methode even proberen pin 5 en 6 met elkaar verbinden.
Even op het forum zoeken voor een uitleg over de paperclip methode.
Wou toch graag met een opcom aan de gang. In 1 keer goed doen zeg maar.
Ziet er handig uit. Ik vind het alleen niet direct nodig. Weet nu waarom bij iedere rit het MM lampje gaat branden. 1 keer in de zoveel tijd even de laptop eraan en je weet zeker dat er verder niks aan de hand is.