R RicoW Komt weleens kijken 25 feb 2013 #21 heb er weer een Glanza bijgekocht... optisch ziet deze er beter uit dan de mijne dus ga wat onderdelen overzetten... en er zit een td04 kit op die er uiteraard bij mij op komt foto's komen nog.
heb er weer een Glanza bijgekocht... optisch ziet deze er beter uit dan de mijne dus ga wat onderdelen overzetten... en er zit een td04 kit op die er uiteraard bij mij op komt foto's komen nog.
T trashmetal Forumbewoner 25 feb 2013 #22 Wordt het toch niet eens tijd voor een showroom? :jerry ben benieuwd naar de :kewlpics
T trashmetal Forumbewoner 26 feb 2013 #25 Die velgen staan mijn astra veeeel beter, ruilen tegen mn irmschers? Schöne woage! :kewlpics
R RicoW Komt weleens kijken 26 feb 2013 #26 hmpf... die velgen zijn TE lelijk... maar ruilen voor irmschers? nah
T trashmetal Forumbewoner 26 feb 2013 #27 ik zal niet zeggen dat mn velgen alles zijn maar denk dat ze beter onder je "nieuwe" glanza staan dan die zwarte denk alleen niet dat opel velgen op een starlet passen :hmmz zoek ik gewoon nog even door hoop een setje tegen te komen waar ik mn oude rubbers om kan leggen zijn zgan michelin's, wel 14inch
ik zal niet zeggen dat mn velgen alles zijn maar denk dat ze beter onder je "nieuwe" glanza staan dan die zwarte denk alleen niet dat opel velgen op een starlet passen :hmmz zoek ik gewoon nog even door hoop een setje tegen te komen waar ik mn oude rubbers om kan leggen zijn zgan michelin's, wel 14inch
R RISL Forumbewoner 26 feb 2013 #28 Zag ik gisteren een zilvergrijze Glanza staan bij je werk? En volgens mij kwam ik je vrijdagmiddag tegen, tussen 5 en half zes? Je had een Fiat Punto en een champagnekleurige MB C-klasse station achterop staan, beide behoorlijk in de kreukels.
Zag ik gisteren een zilvergrijze Glanza staan bij je werk? En volgens mij kwam ik je vrijdagmiddag tegen, tussen 5 en half zes? Je had een Fiat Punto en een champagnekleurige MB C-klasse station achterop staan, beide behoorlijk in de kreukels.
R RicoW Komt weleens kijken 26 feb 2013 #29 jup heb je goed gezien risl nu staat het ouwe beestje er weer haha. deze glanza gaat uit elkaar en losse delen gaan de verkoop in. de td04 (impreza turbo) setuo hou ik zelf en de betere body delen ook... @mario deze set heeft hele nette banden en aangezien ik al 5 setjes LM liggen hoef ik niet te ruilen heb nog wel een setje brock wielen 14x8 achter en 14x7 voor liggen... zit wel een dikke laag pastidip op en de banden zijn kort... maar voor een paar centen weg
jup heb je goed gezien risl nu staat het ouwe beestje er weer haha. deze glanza gaat uit elkaar en losse delen gaan de verkoop in. de td04 (impreza turbo) setuo hou ik zelf en de betere body delen ook... @mario deze set heeft hele nette banden en aangezien ik al 5 setjes LM liggen hoef ik niet te ruilen heb nog wel een setje brock wielen 14x8 achter en 14x7 voor liggen... zit wel een dikke laag pastidip op en de banden zijn kort... maar voor een paar centen weg
R RicoW Komt weleens kijken 27 feb 2013 #30 ff kleine speclist van de nieuwe V: td04 turbo kit bee*r launchcontrol hdi boostcontroller staco wideband meter brandstofrukregelaar 2,75" uitlaat greddy type s dumpvalve Meister R schroefset hdi front mount intercooler bride stoel bumperlip voor. facelift achterlichten en verder het gebruikelijke glanza pakket
ff kleine speclist van de nieuwe V: td04 turbo kit bee*r launchcontrol hdi boostcontroller staco wideband meter brandstofrukregelaar 2,75" uitlaat greddy type s dumpvalve Meister R schroefset hdi front mount intercooler bride stoel bumperlip voor. facelift achterlichten en verder het gebruikelijke glanza pakket
R RISL Forumbewoner 28 feb 2013 #32 @RicoW wrote:jup heb je goed gezien risl nu staat het ouwe beestje er weer haha. Ik zag 'm weer staan :thumb
@RicoW wrote:jup heb je goed gezien risl nu staat het ouwe beestje er weer haha. Ik zag 'm weer staan :thumb
R RicoW Komt weleens kijken 28 feb 2013 #33 gisteren wel... nu staat mn daily er weer... dat was zn laatste ritje haha en dat je me zag rijden klopt niet... ik rij een vrachtwagen en geen sprintertje @mario, in het kader van no budget tuning heb ik helaas nix voor je. moet de investering nl terugverdienen haha. en de mooiste dingen hou ik zelf natuurlijk haha
gisteren wel... nu staat mn daily er weer... dat was zn laatste ritje haha en dat je me zag rijden klopt niet... ik rij een vrachtwagen en geen sprintertje @mario, in het kader van no budget tuning heb ik helaas nix voor je. moet de investering nl terugverdienen haha. en de mooiste dingen hou ik zelf natuurlijk haha
R RISL Forumbewoner 28 feb 2013 #34 Ow, dacht dat jij het was. Meestal kijk ik wel effe de cabine in. En ik weet dat je op de vrachtwagen rijdt.....mjin Astra is toen ook door jou opgehaald
Ow, dacht dat jij het was. Meestal kijk ik wel effe de cabine in. En ik weet dat je op de vrachtwagen rijdt.....mjin Astra is toen ook door jou opgehaald
T trashmetal Forumbewoner 17 mrt 2013 #36 dat is pas een auto op zn buik gooien :thumb echte pro aan het werk :jerry
R RicoW Komt weleens kijken 21 mrt 2013 #37 owja wat laatste aanwinsten die van de slopert afkomen: licht vliegwiel van 3.6 kg ipv 7/8 kg standaard en nog veel leuker: er zit een LSD in de bak!
owja wat laatste aanwinsten die van de slopert afkomen: licht vliegwiel van 3.6 kg ipv 7/8 kg standaard en nog veel leuker: er zit een LSD in de bak!