D debolle Lid 24 feb 2010 #1 ja heb een vectra gekocht vandaag hier ff wat foto's er van gaat nog wel het één en ander aan veranderd worden
ja heb een vectra gekocht vandaag hier ff wat foto's er van gaat nog wel het één en ander aan veranderd worden
M moonlight_700 Komt weleens kijken 24 feb 2010 #3 knappe bak, en over vermogen hoef je ook niet te klagen zie ik
J jorisor Komt weleens kijken 24 feb 2010 #4 Mooie bak inderdaad. Zal zeker gaan als de brandweer. Ververs bij problemen met de automaat eerst even de olie. Dealers doen dit niet (om de 60-80k) normaal terwijl dit erg belangrijk voor het functioneren van de auto is. Zeker bij de C1 (oude koplampen) liepen veel automaten ook kapot. Veel succes met je nieuwe aankoop.
Mooie bak inderdaad. Zal zeker gaan als de brandweer. Ververs bij problemen met de automaat eerst even de olie. Dealers doen dit niet (om de 60-80k) normaal terwijl dit erg belangrijk voor het functioneren van de auto is. Zeker bij de C1 (oude koplampen) liepen veel automaten ook kapot. Veel succes met je nieuwe aankoop.
O opel-limbo Loopt hier de deur plat 24 feb 2010 #5 Sow sow, mooiuh waguh, Veel veilige km-ters gewenst met je snelle C:thumbup Greetz Roel met een C
S Silverspeed Loopt hier de deur plat 24 feb 2010 #6 mooie vectra weer veel veilige km-ters gewenst... mare wat ben je van plan met die auto?
S sw_reijnders Forumbewoner 24 feb 2010 #7 zo nette sixpacker. ik hou um in de gaten goes is niet zo heel ver hier vandaan.
R Rubyvectra_A Komt weleens kijken 24 feb 2010 #10 Vectratje zegt ie dan!!!! Mooie bak man, Heel veel plezier ermee. Groet Tim
L loeier Lid 24 feb 2010 #12 Gefeliciteerd met je vec. Ziet er toppie uit. Mijn vec komt ook bij deze garage vandaan zeer tevreden over trouwens.
Gefeliciteerd met je vec. Ziet er toppie uit. Mijn vec komt ook bij deze garage vandaan zeer tevreden over trouwens.
E Edvries Loopt hier de deur plat 24 feb 2010 #13 Mooooi! Geniet ervan. (vooral stoelverwarming..erruggg lekker nu:thumbup) Groet, Leeric.
D debolle Lid 24 feb 2010 #15 origineel gepost door loeier Gefeliciteerd met je vec. Ziet er toppie uit. Mijn vec komt ook bij deze garage vandaan zeer tevreden over trouwens. oke ja zie het aan de foto's van je avantar ja die is daar genomen ook
origineel gepost door loeier Gefeliciteerd met je vec. Ziet er toppie uit. Mijn vec komt ook bij deze garage vandaan zeer tevreden over trouwens. oke ja zie het aan de foto's van je avantar ja die is daar genomen ook
O OPC Turbo Komt hier geregeld 24 feb 2010 #18 origineel gepost door jorisor Mooie bak inderdaad. Zal zeker gaan als de brandweer. Ververs bij problemen met de automaat eerst even de olie. Dealers doen dit niet (om de 60-80k) normaal terwijl dit erg belangrijk voor het functioneren van de auto is. Zeker bij de C1 (oude koplampen) liepen veel automaten ook kapot. Veel succes met je nieuwe aankoop. Dat kapot lopen kwam omdat de warmtewisselaar in de radiateur lek raakte waardoor koelvloeistof in de bak kwam... Als de auto dealer onderhouden is zal dat probleem opgelost moeten zijn door een nieuwe radiateur... Bij twijfel ff de dealer raadplegen...
origineel gepost door jorisor Mooie bak inderdaad. Zal zeker gaan als de brandweer. Ververs bij problemen met de automaat eerst even de olie. Dealers doen dit niet (om de 60-80k) normaal terwijl dit erg belangrijk voor het functioneren van de auto is. Zeker bij de C1 (oude koplampen) liepen veel automaten ook kapot. Veel succes met je nieuwe aankoop. Dat kapot lopen kwam omdat de warmtewisselaar in de radiateur lek raakte waardoor koelvloeistof in de bak kwam... Als de auto dealer onderhouden is zal dat probleem opgelost moeten zijn door een nieuwe radiateur... Bij twijfel ff de dealer raadplegen...