Zo, zonneschermpjes zitten er op, en nieuwe handremvoeringen en wiellagers achter. De wiellagers van SKF genomen, met ABS sensor en daar draait nu de cruise control op. Wel geinig hoe goed dat werkt hier op, echt fenomenaal!
Nou wil ik binnenkort nog wiellagers voor en veren voor doen, want ik ga originele veren weer rijden, met verlagings veerschotels. Dan behoud je namelijk gewoon de veerweg en comfort, terwijl het wel iets lager bouwt. De grote rolcentrum correctie plannen zijn niet van de baan, maar dat kost heel veel tijd om te bepalen hoe alles optimaal gedimensioneerd moet worden. In het kader van als je het doet moet je het goed doen, ik wil er niet na het wijzigen achter komen dat ik er toch naast zit met de maten en verhoudingen van dingen.
Dan wil ik de motor ook weer even opfrissen, nieuwe stoters er in, riempje, oliepomp. En ik heb nog een prachtige Quaife sperdiff, maar voor ik die er in zet wil ik een perfecte bak die het ook waard is een sper in te zetten. Die ik nu heb is erg fijn, maar maakt mij wat te veel herrie nog.