0 076 wokkel Komt hier geregeld 9 jun 2010 #1 Dat je een andere voor bumper onder je kadett legt okee. maar DIT
A asconahobbyist Hoort bij de inboedel 9 jun 2010 #2 wat een schijthuis,en dat voor 900 euro :hmmz bumper zit er overigens wel netjes op,maar t ziet er natuurlijk niet uit!
wat een schijthuis,en dat voor 900 euro :hmmz bumper zit er overigens wel netjes op,maar t ziet er natuurlijk niet uit!
K Kadettlover Komt weleens kijken 9 jun 2010 #3 Nee,ik vind het ook niets....is trouwens een peugeot 206 bumper..... is wel een 85 model....is wel belastingvrij.....
Nee,ik vind het ook niets....is trouwens een peugeot 206 bumper..... is wel een 85 model....is wel belastingvrij.....
L Lukko Post best veel 9 jun 2010 #6 enigste wat nog een beetje mooi is is het astra f dash in die kadett. die voorbumper ziet er niet uit.. hij wilt toch nog een beetje frans met ze duitse wagen.
enigste wat nog een beetje mooi is is het astra f dash in die kadett. die voorbumper ziet er niet uit.. hij wilt toch nog een beetje frans met ze duitse wagen.
R Robert Smit 8v Komt weleens kijken 9 jun 2010 #7 het dashbord is nog wel mooi maar het uiterlijk... hoe verpruts ik mijn kadett?? gruwelijk!
V Vinci Forumbewoner 9 jun 2010 #8 Randjes langs de voor knippertjes zien er ook verdacht uit, wat een schijtlelijke bak. Kleurcombi is het ook niet, vanillevla met sigaretten as...uke
Randjes langs de voor knippertjes zien er ook verdacht uit, wat een schijtlelijke bak. Kleurcombi is het ook niet, vanillevla met sigaretten as...uke