@crossagek wrote:@giuliettaevo wrote:Dat er relatief weinig VW's waren heeft er mee te maken dat er in Drachten een grote VW meeting was.
Vrienden van mij waren wel naar Zandvoort o.a. met de rwd Jetta maar die moest binnen 5 min het terrein al weer af... hij zette de Jetta even dwars en kreeg toen meteen ruzie met eentje van de beveiliging die de auto indook om de sleutels eruit te trekken, daar was mijn vriend niet zo blij mee en toen kregen ze even goed woorden. :???:
gebeurde pal voor mijn neus en pal voor mijn auto die daar geparkeerd stond . ( hij had em ook niet moeten raken )
was niet normaal wat hij deed en terecht dat hij het terrein moest verlaten . Tegenover ons stonden 3 auto's van gezinnetjes waar 3 kleine kinderen tussen liepen te spelen . Je zult ze maar raken met dat dwaze gedrag . En wat betrefd het woord kk wat ik je vriend tig keer heb horen zeggen , zou ik je vriend graag eens uitnodigen om samen met mij en mijn dochter mee te gaan naar het ziekenhuis naar de afdeling waar kk patientjes liggen en waar mijn dochter wordt behandeld aan een tumor . ( denk dat ie dan wel paar keer nadenkt voordat ie het weer zegt

)
Echt ik moest me inhouden vanmiddag en nu houd ik op want begin me nu alweer op te winden en dat wil ik niet ,maar wou wel effe me hart luchten , maar nu dus maar weer ontopic :angel
Respect! Meer zeg ik er niet over!
Jammer dat je niet met je corsa tr c20xe was. Heb je project gevolgd op het corsa forum ondanks je keiharde inzet heb je dat helaas niet kunnen redden.
Zal hem vast nog wel zien op een meeting. De corsa a stand stond goed gevuld. Klasse!