Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Omdat het voorraam van de vectra slechter aan het worden is, en de lijsten langs de a-stijl zelfs al gaan rotten-oxideren, heb ik besloten het raam met lijsten te vervangen.
Ik wou al tijden zo,n mooi solar WW raam met paarse gloed aan de buitenkant . Gister tijdens werk was ik bij een sloperij waar net een Vetra B was binnen gekomen met zo,n raam :thumb :thumb
Even wat praten en dus uiteindelijk handel gedaan.
Maatje van me werkt bij een autglaszetbedrijf dus hij gaat hem er voor me uithalen en weer in onze vectra monteren.
Hij heeft de werkbus altijd thuis dus het materiaal is gewoon aanwezig :thumb :thumb
Dus binnenkort wer een fris raam en frissel lijsten :thumb :thumb
Staat bij mij ook al een tijdje op t verlanglijstje! Maar zijn die dingen niet meer nieuw te krijgen via die maat? Of is dat gewoon te duur? Ook ter info voor mij :vertag
De voorbumper gaat helaas niet door. Ivm in de planning bij ons op het werk kwam ik er vandaag niet aan toe. De verkoper had nog een koper dus is nu de gelukkige.
Ik kan hem natuurlijk ook niet langer laten wachten.
Klein poosje verder. Weinig tot niks aan de vectra gedaan. Tja, omdat alles nu goed is.
Vorige week vast de auto vast naar apk gebracht. Officieel moest ie 10jan pas.
Maargoed, apk zonder problemen doorstaan en we kunnen tot 10jan 2016 vooruit.
Afgelopen week even een setje 16inch B2 sport velgen van het nieuwere type gekocht. Daar 4 vredestein winterbandjes om. Dus dat is ook weer geregeld :thumb
Setje B2 EDII sport 16" op de kop getikt :thumb :thumb :thumb Daar 4 vredestijn snowtrack om :thumb :thumb
Zo, teller staat inmiddels op 295xxx en gaat lekker door.
Auto weer voor apk gehad en afgekeurd op 3 dingen.
Rechter achterklauw vast (reeds vervangen), katalysator doet zijn werk niet goed (uitlaat is 2 jaar oud, dus nog garantie ), rechter voorveer is 1 ring van gebroken.( moeilijk te vinden ivm sport onderstel
En waterpomp moest worden vervangen want die was echt gaar :shock:
Dat heeft garage ook gelijk maar even gedaan. Motor is weer super stil :thumb :jerry