Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
We zijn weer thuis dusssssssssssssssss Vectra heeft zich goed gehouden met de Astra motor in het vooronder Het verbruik was ook netjes. Met beladen auto hebben we 851km gereden op totaal 64liter benzine, dus een verbruik van 1op13.2 Erg netjes vind ikzelf :thumb En olie verbruik???? tja, helemaal niks :thumb :thumb
Maar nu,
Tijd voor foto,s :thumb
Bij deze dus mijn hagelnieuwe (ergens uit een oud Opel dealer magazijn) Irmscher vectra B dakspoiler.
Oja, men mag het gerust weten, Voor dit nieuwe irmscher spoilertje heb ik slechts €40,- betaald !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De persoon waar ik het vandaan heb , die heeft ook nog 4 hagelnieuwe in doos 16" vectra B2 sport velgen edition2 . Ik mocht ze voor €150 hebben.
Ze komen ook uit het oude magazijn Misschien dat iemand wat leuks ziet in 1 van zijn adv.
Vandaag de remmerij even opgefrist. Voor en achter het oppervlakkige roest van de klauwen gehaald. Toen alles in zinkspray en daarna een paar lagen matzwart.
Ook de achterste schijven zo behandeld.
Bij de voorste schijven was het niet nodig. Die waren vanuit de verpakking al zwart gecoat.
Voor en achter is alles nu nieuw en origineel GM :thumb
Ook de velgen aan de binnenkant even goed schoongemaakt. Kon er nu toch mooi bij.