R roy19 Lid 27 dec 2011 #5 @Astraman wrote:Das mooi shit, niemand gewond? neej gelukkig niet ben nu trotse eigenaar van weer een opel astra g lpg g3 automaat dit was de boosdoener
@Astraman wrote:Das mooi shit, niemand gewond? neej gelukkig niet ben nu trotse eigenaar van weer een opel astra g lpg g3 automaat dit was de boosdoener
A Aapje Hoort bij de inboedel 27 dec 2011 #7 Zonde van de astra, maar hey er is wel weer zo'n krotmobiel van de weg. Pleuris dingen.
K kwuyts Komt hier geregeld 27 dec 2011 #8 Ik snap niet dat zo'n dingen de weg op mogen, met 45km/u kan je zoals je ziet ook al flinke schade aanrichten. @roy: je hebt toch eerst je wielen eraf gehaald!
Ik snap niet dat zo'n dingen de weg op mogen, met 45km/u kan je zoals je ziet ook al flinke schade aanrichten. @roy: je hebt toch eerst je wielen eraf gehaald!
D dion87 Hoort bij de inboedel 27 dec 2011 #9 die brommobielen zouden verboden moeten worden, en anders moeten ze gewoon mee kunnen doen met het verkeer
die brommobielen zouden verboden moeten worden, en anders moeten ze gewoon mee kunnen doen met het verkeer
K koenelsenaar Loopt hier de deur plat 27 dec 2011 #10 @dion87 wrote:die brommobielen zouden verboden moeten worden, en anders moeten ze gewoon mee kunnen doen met het verkeer En zo is het...
@dion87 wrote:die brommobielen zouden verboden moeten worden, en anders moeten ze gewoon mee kunnen doen met het verkeer En zo is het...
D dion87 Hoort bij de inboedel 27 dec 2011 #11 @koenelsenaar wrote:@dion87 wrote:die brommobielen zouden verboden moeten worden, en anders moeten ze gewoon mee kunnen doen met het verkeer En zo is het... maar het zelfde geld voor bromfietsers die op de weg moeten. waarom zouden ze die 45 moeten laten lopen, terwijl iedereen zich er dan aan ergert. die opgevoerde brommers rijden veel lekkerder mee, laat ze lekker allemaal 70 lopen.
@koenelsenaar wrote:@dion87 wrote:die brommobielen zouden verboden moeten worden, en anders moeten ze gewoon mee kunnen doen met het verkeer En zo is het... maar het zelfde geld voor bromfietsers die op de weg moeten. waarom zouden ze die 45 moeten laten lopen, terwijl iedereen zich er dan aan ergert. die opgevoerde brommers rijden veel lekkerder mee, laat ze lekker allemaal 70 lopen.
B bassie16V Komt hier geregeld 27 dec 2011 #12 Laat ze eerst maar eens de verkeersregels begrijpen voordat ze de weg op gaan... Scooters en brommobiels zijn beide kl*te dingen... Gelukkig was er niemand gewond, want zoiets kan ook heel anders aflopen.
Laat ze eerst maar eens de verkeersregels begrijpen voordat ze de weg op gaan... Scooters en brommobiels zijn beide kl*te dingen... Gelukkig was er niemand gewond, want zoiets kan ook heel anders aflopen.
R roy19 Lid 27 dec 2011 #13 @kwuyts wrote:Ik snap niet dat zo'n dingen de weg op mogen, met 45km/u kan je zoals je ziet ook al flinke schade aanrichten. @roy: je hebt toch eerst je wielen eraf gehaald! jah zkkr wat denk jij dat die heb ik weer verkocht DOM!!!!!! heb nu weer een astra na 4 maande
@kwuyts wrote:Ik snap niet dat zo'n dingen de weg op mogen, met 45km/u kan je zoals je ziet ook al flinke schade aanrichten. @roy: je hebt toch eerst je wielen eraf gehaald! jah zkkr wat denk jij dat die heb ik weer verkocht DOM!!!!!! heb nu weer een astra na 4 maande
J Juffer1 Hoort bij de inboedel 28 dec 2011 #15 @roy19 wrote:een brommobiel gaf geen voorrang En daarom ligt jou voorkant en zijn achterkant in elkaar ? :hmmz
@roy19 wrote:een brommobiel gaf geen voorrang En daarom ligt jou voorkant en zijn achterkant in elkaar ? :hmmz
D DarkNL08 Loopt hier de deur plat 28 dec 2011 #18 Beetje inlevingsvermogen... Hij rijdt op voorrangsweg, brommobiel komt van rechts en voegt toch in. Bam, Astra klapt er achterop. Lijkt me goed kunnen.
Beetje inlevingsvermogen... Hij rijdt op voorrangsweg, brommobiel komt van rechts en voegt toch in. Bam, Astra klapt er achterop. Lijkt me goed kunnen.
K kaneelschep Hoort bij de inboedel 28 dec 2011 #20 Niet als het een weg is waar de brommobiel niet op mag