G geert007 Lid 23 nov 2011 #1 Weet iemand , of er bij dit blok perse de onderste polie erafmoet . en zo ja ,hoe houd ik die tegen . alvast bedankt.
Weet iemand , of er bij dit blok perse de onderste polie erafmoet . en zo ja ,hoe houd ik die tegen . alvast bedankt.
J johanhummer9 Loopt hier de deur plat 23 nov 2011 #2 ik denk het wel omdat daarachter je d riem zit op het krukas tandwiel , weet het voor 99,9999999999999% zeker. en tja tegenhouden... ik doe het altijd met de luchtsleutel
ik denk het wel omdat daarachter je d riem zit op het krukas tandwiel , weet het voor 99,9999999999999% zeker. en tja tegenhouden... ik doe het altijd met de luchtsleutel
wim-v6 Forumbewoner 23 nov 2011 #3 Luchtleutel gaat helemaal joep inderdaad.. Anders inderdaad tegehouden op het vliegwiel (starterkrans), zit een opening daarzo, om m tegen te houden.. Willem
Luchtleutel gaat helemaal joep inderdaad.. Anders inderdaad tegehouden op het vliegwiel (starterkrans), zit een opening daarzo, om m tegen te houden.. Willem
wim-v6 Forumbewoner 25 nov 2011 #6 Vliegwiel zit aan de Bakzijde... tussen de motor en de bak zit een opening waar je kan blokkeren.. Willem
Vliegwiel zit aan de Bakzijde... tussen de motor en de bak zit een opening waar je kan blokkeren.. Willem