A astraTD Forumbewoner 9 mrt 2013 #41 Das waar.. Zien we ons de 7de of ben je daar nog niet over uit?
M marco_tds Komt weleens kijken 9 mrt 2013 #42 Moet ik morgen even zien in de agenda dan, kan zijn dat men vriendin moet werken..
A astraTD Forumbewoner 9 mrt 2013 #43 Oke, ik hoor het wel.. Davy gaat sowieso zou leuk zijn als je mee reed natuurlijk.
M marco_tds Komt weleens kijken 9 mrt 2013 #44 Ja, ik wil ook wel mee, weet alleen ook niet of men tds het ook zolang uithoud ..
A astraTD Forumbewoner 9 mrt 2013 #45 Grapjas :jerry Anderhalfuurtje rijden en met paar auto's kan er helemaal niks gebeuren, Ik rij Amsterdam binnen 1u en 50min als ik kan door rijden. Wel beetje vertrouwen hebben in je beestje wat maar de helft van de kilometers heeft als de mijne.
Grapjas :jerry Anderhalfuurtje rijden en met paar auto's kan er helemaal niks gebeuren, Ik rij Amsterdam binnen 1u en 50min als ik kan door rijden. Wel beetje vertrouwen hebben in je beestje wat maar de helft van de kilometers heeft als de mijne.
M marco_tds Komt weleens kijken 9 mrt 2013 #46 Hij heeft bij mij nog niet langer dan een uur aan 1 stuk gereden
A astraTD Forumbewoner 9 mrt 2013 #47 Zoiets had ik al in me gedachte haha.. weekje ruilen van astra?
M marco_tds Komt weleens kijken 9 mrt 2013 #48 Hmmm als je hem goed behandeld en niet afbeult is me dat geen probleem
wim-v6 Forumbewoner 10 mrt 2013 #51 Vin het zoweizo knap dat er al een stuurmodule in een 200D zit.. Willem
M marco_tds Komt weleens kijken 11 mrt 2013 #52 @wim-v6 wrote:Vin het zoweizo knap dat er al een stuurmodule in een 200D zit.. Willem Tja wat voor stuurmodule dat het was weet ik niet, maar die was toen niet aan de praat te krijgen..
@wim-v6 wrote:Vin het zoweizo knap dat er al een stuurmodule in een 200D zit.. Willem Tja wat voor stuurmodule dat het was weet ik niet, maar die was toen niet aan de praat te krijgen..
wim-v6 Forumbewoner 13 mrt 2013 #53 Dat heet geen stuurmodule, maar een Voorgloeirelais.. Dieselpomp is bij een 200D Vacuumgestuurd en dus geheel electravrij Willem
Dat heet geen stuurmodule, maar een Voorgloeirelais.. Dieselpomp is bij een 200D Vacuumgestuurd en dus geheel electravrij Willem
wim-v6 Forumbewoner 14 mrt 2013 #55 Is een ingewikkeld ding met geloof iets van 8 of 10 aansluitingen.. en ja, deze wil wel kapot. Oplossing, Drukknop met zwaar relais (kan alleen wanneer er 12V gloeiers in zitten)
Is een ingewikkeld ding met geloof iets van 8 of 10 aansluitingen.. en ja, deze wil wel kapot. Oplossing, Drukknop met zwaar relais (kan alleen wanneer er 12V gloeiers in zitten)