dis moter

hallo ik heb een c20xe dis moter en heb problemen met de gas reactie als ik gas geef duurt het even voor dat de moter reageert wat zou dit kunnen zijn :hmmz en het duurt lang voor dat i op toeren komt

Rara waterfiets, word een zoektocht.

het mooiste is als ie een keer aan een Tech1 gehangen kan worden om data uit te lezen..

willem

Rara waterfiets, word een zoektocht.

het mooiste is als ie een keer aan een Tech1 gehangen kan worden om data uit te lezen..

willem

freak bedankt dat was het probleem de astra loop nu weer super maar hoorde dat de dis motoren een dikker vliegwiel hebben is dat ook zo??

freak bedankt dat was het probleem de astra loop nu weer super maar hoorde dat de dis motoren een dikker vliegwiel hebben is dat ook zo??

ja, DIS motoren hebben een zogenaamt komvliegwiel.

de oudere types (met rotorontsteking) hebben een plat vliegwiel.

scheeld wel een paar kilo's ;)

ja, DIS motoren hebben een zogenaamt komvliegwiel.

de oudere types (met rotorontsteking) hebben een plat vliegwiel.

scheeld wel een paar kilo's ;)

Ik heb mijn komvliegwiel van me Astra toen der tijd bij Biesheuvel laten afdraaien en frezen, maar die was lichter dan me afgedraaide platte vliegwiel van hun, omdat er meer vanaf gehaald kon worden. Ik moet er wel bij zeggen dat de prijs ook 2x zo duur was.

Platte weegt na bezoek bij Biesheuvel 5,5 kg en kom 4,7 kg

platte was afdraaien en balanceren 85 euro en kom was afdraaien, CNC frezen & balanceren 160 euro.

Ik heb mijn komvliegwiel van me Astra toen der tijd bij Biesheuvel laten afdraaien en frezen, maar die was lichter dan me afgedraaide platte vliegwiel van hun, omdat er meer vanaf gehaald kon worden. Ik moet er wel bij zeggen dat de prijs ook 2x zo duur was.

Platte weegt na bezoek bij Biesheuvel 5,5 kg en kom 4,7 kg

platte was afdraaien en balanceren 85 euro en kom was afdraaien, CNC frezen & balanceren 160 euro.

Terug
Naar boven