T turboke Lid 16 jan 2011 #1 Hallo Heb een vraagje Is het mogelijk om een dikkere motor met bijhorende versnellingsbak in een kadett c coupe 1200 handgeschakeld te steken ?
Hallo Heb een vraagje Is het mogelijk om een dikkere motor met bijhorende versnellingsbak in een kadett c coupe 1200 handgeschakeld te steken ?
A Aapje Hoort bij de inboedel 16 jan 2011 #4 Andere assen ook erin steken. Ophanging + remmen ook... maar ja met beetje werk lukt zoiets wel ja..
A Aapje Hoort bij de inboedel 16 jan 2011 #5 Andere assen ook erin steken. Ophanging + remmen ook... maar ja met beetje werk lukt zoiets wel ja..
0 076 wokkel Komt hier geregeld 16 jan 2011 #6 Ik zou ff de zoek functie gebruiken Maar je moet best veel aanpassen hoor. Als je sommige hoort praten is het een avondje werk. Helaas valt dit tegen
Ik zou ff de zoek functie gebruiken Maar je moet best veel aanpassen hoor. Als je sommige hoort praten is het een avondje werk. Helaas valt dit tegen
0 076 wokkel Komt hier geregeld 16 jan 2011 #7 Ik zou ff de zoek functie gebruiken Maar je moet best veel aanpassen hoor. Als je sommige hoort praten is het een avondje werk. Helaas valt dit tegen
Ik zou ff de zoek functie gebruiken Maar je moet best veel aanpassen hoor. Als je sommige hoort praten is het een avondje werk. Helaas valt dit tegen
K KERNI Komt weleens kijken 17 jan 2011 #8 Er zijn zoveel topics hier over, beetje onnodig om nu weer een topic te openen.... Zoek functie gebruiken. Gr.Kerni
Er zijn zoveel topics hier over, beetje onnodig om nu weer een topic te openen.... Zoek functie gebruiken. Gr.Kerni
K KERNI Komt weleens kijken 17 jan 2011 #9 Er zijn zoveel topics hier over, beetje onnodig om nu weer een topic te openen.... Zoek functie gebruiken. Gr.Kerni
Er zijn zoveel topics hier over, beetje onnodig om nu weer een topic te openen.... Zoek functie gebruiken. Gr.Kerni