D Dualramfreak Komt weleens kijken 31 jul 2011 #2 gaaf !! zie me al aankomen bij een klant met mijn busje. "goedemiddag mevrouwtje, ben ik nog op tijd?" 440 pk in een busje is ook wel heel erg stoer
gaaf !! zie me al aankomen bij een klant met mijn busje. "goedemiddag mevrouwtje, ben ik nog op tijd?" 440 pk in een busje is ook wel heel erg stoer
D Dualramfreak Komt weleens kijken 31 jul 2011 #3 gaaf !! zie me al aankomen bij een klant met mijn busje. "goedemiddag mevrouwtje, ben ik nog op tijd?" 440 pk in een busje is ook wel heel erg stoer
gaaf !! zie me al aankomen bij een klant met mijn busje. "goedemiddag mevrouwtje, ben ik nog op tijd?" 440 pk in een busje is ook wel heel erg stoer
T teungts Loopt hier de deur plat 31 jul 2011 #4 heb zo,n transit van mijn baas, maar die kan dit niet :jerry
T teungts Loopt hier de deur plat 31 jul 2011 #5 heb zo,n transit van mijn baas, maar die kan dit niet :jerry
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 2 aug 2011 #8 Dit is geen drift bus maar onofficiële Ford Super Van 4!
I InjectTheVenom Hoort bij de inboedel 2 aug 2011 #9 Dit is geen drift bus maar onofficiële Ford Super Van 4!