Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een Corsa Njoy 1.2 (bj2003). Ik vroeg me af of je bij de dealer of zelf kan instellen dat die bij wegrijden of bij een bepaalde snelheid de deuren automatische op slot zet??
@TedMechanic wrote:Ik geloof dat het was het lockknopje op het dashboard en het lockknopje op de afstandsbediening tegelijk ingedrukt houden voor 10 seconden ofzo.
ow ok, ik heb geen lock knop op dashboard dat truuk lukt dus niet
om de dood eenvoudige rede dat men de deuren niet kan openen als je een aanrijding krijgt en bekneld zit.
Anti diefstal. Komt volgensmij vooral overwaaien uit Frankrijk e.d. waar ze nogal eens een deur los willen trekken om een handtas o.i.d. weg te graaien. Echter zie ik er in Nederland nog niet direct een doel voor....
Wel mag je hopen dat er dan een watersensor in de module zit. Als je in het kanaal rijdt en de zaak is op slot dan is het toch iets minder chill....