Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Toevallig eens wezen zoeken naar dit topic, want was met de verhuizing enkele maanden geleden verwijderd.. Afijn, nu weer terug gevonden. Der is niet echt veel gebeurt, het einde is wel in zicht! Blok zit in elkaar en nu eindelijk ook op oliedruk! (na 3 dagen klote, veertje te kort..)
Blok kan dus weer in de Manta gelepeld worden. Linker scherm zit er goed op maar dat rechter scherm past opeens niet goed meer.. hoe het komt? Verzinnen we wel weer iets op. Velgen zijn ook klaar en hangen er al onder. In de ruimte waar ik bezig ben is het lekker 36 graden, is ff niet anders. Over een half jaar een eigen grote schuur voor 8 auto's Omdat foto's meer zeggen dan plaatjes:
Na een bedrijf te hebben opgebouwd en te zijn gaan samenwonen (met de daarbij behorende verbouwing.. Wel met nieuwe plek voor de auto's; passen er een stuk of 8 met gemak in) weer begonnen met de afbouw.
Nogal wat probleempjes gehad. Vriesdop die lekte, krom spruitstuk en weinig tijd. Heb hem gisteravond weer aan de praat gekregen. Zal deze week wel rijden denk ik en hopelijk optijd APK erop dat ie naar het concours kan gaan in Vessem van de OMCN
Hierbij de foto's! Ben er nog niet tevreden over hoe die nu is, maar dat komt in der loop der jaren wel.. Volgende week krijg ik nog gepoederde luchtfilterhuis binnen en dan is ie zowat af voor Sevenum.