origineel gepost door peerke1987
origineel gepost door JOZO
studie studie studie... heb dus eigenlijk geen tot weinig tijd. Heb vandaag toevallig (eindelijk:hmmz)....
....School is $@#$% voor je vrijetijd:fy1
Hahaha vertel mij wat knaap! ik dacht een jaartje te doen over mijn project.. ben nu ondertussen 3 jaar bezig en nu is die pas bijna klaar. Gevolg van studie en te weinig geld.. waardoor het gewoon veel langer duurt.
1 tip. als je geld te kort hebt zou ik een lening aanvragen bij IB groep, als je daar wat meer informatie over wil hebben laat je het maar weten, zit je ongeveer op 675 euro per maand met rente van 3.58 op jaarbasis wat je pas 3 jaar na je studie hoeft terug te betalen.
succes met je project, ik zou zeggen als je geld te kort hebt beter even lenen, is zo'n klein klote beetje, waardoor je project misschien wel 1 jaar korter duurt. beter geniet je ervan voordat je je bedenkt en het project niet meer voort zoekt te zetten.
Heb hard gewerkt voor men centjes, dus daar lig het niet aan. Alleen die tijd.. Heb ik dadelijk wel 2 weken vakantie, maarja, dat is ook nog veel voor school doen..
Komt wel goed, ben ik van overtuigd. Goed werk heeft tijd nodig zeggen we maar