A astraTD Forumbewoner 20 mei 2013 #761 Hier in Maastricht rijd ook een zilvere met het zelfde kontje als de jouwe.... Denk altijd is dat speaker van het forum :sleeping Zal eens een foto maken, grote kans dat ik hem woensdag tegen kom.
Hier in Maastricht rijd ook een zilvere met het zelfde kontje als de jouwe.... Denk altijd is dat speaker van het forum :sleeping Zal eens een foto maken, grote kans dat ik hem woensdag tegen kom.
S speaker Hoort bij de inboedel 9 jan 2014 #762 9/1 : Update : Kleine upgrade Het is alweer een tijdje stil geweest , maar nu ff een heeeeeele kleine upgrade. ( de grote upgrades staan voor de zomer te gebeuren ! ) Een voor en na impressie: C2 knop van ECC en een aux-bakje
9/1 : Update : Kleine upgrade Het is alweer een tijdje stil geweest , maar nu ff een heeeeeele kleine upgrade. ( de grote upgrades staan voor de zomer te gebeuren ! ) Een voor en na impressie: C2 knop van ECC en een aux-bakje
S speaker Hoort bij de inboedel 9 jan 2014 #765 tuurlijk!! was al werkend ! had alleen nog niet zo'n bakje :thumb
D DG80 Komt weleens kijken 9 jan 2014 #766 Wat mooi gemaakt zeg die aux-aansluiting! Is dit op een cd70 of dvd90?
S speaker Hoort bij de inboedel 9 jan 2014 #768 @DennisD wrote:Oja, maar ja dat was ook al zo lang geleden @DG80: ik heb een CD70
GTS Vectra Hoort bij de inboedel 9 jan 2014 #769 Een CD 70 uit 2008 Peter, of heb jij hem omgebouwd ? Mooie mod trouwens. :thumb Groeten Jurgen,
J jraaf Hoort bij de inboedel 9 jan 2014 #770 Nice peet, fijn dat je er weer bent :thumb Kijk uit naar je mod's this summer. Groet jraaf
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 9 jan 2014 #771 :thumb goed bezig peter Niet meer zolang verstoppertje spelen hoor :jerry Wij moeten onze inspiratie ergens weg krijgen :angel En raafie doet alleen nog maar dingen in de "zomer" met een koud glas bier :jerry :jerry
:thumb goed bezig peter Niet meer zolang verstoppertje spelen hoor :jerry Wij moeten onze inspiratie ergens weg krijgen :angel En raafie doet alleen nog maar dingen in de "zomer" met een koud glas bier :jerry :jerry
J jraaf Hoort bij de inboedel 9 jan 2014 #772 @gwriemersma wrote::thumb goed bezig peter Niet meer zolang verstoppertje spelen hoor :jerry Wij moeten onze inspiratie ergens weg krijgen :angel En raafie doet alleen nog maar dingen in de "zomer" met een koud glas bier :jerry :jerry Uhhhh, ben druk hoor king: Binne bij de kachel aan't modden met me lampjes :angel Groet jraaf
@gwriemersma wrote::thumb goed bezig peter Niet meer zolang verstoppertje spelen hoor :jerry Wij moeten onze inspiratie ergens weg krijgen :angel En raafie doet alleen nog maar dingen in de "zomer" met een koud glas bier :jerry :jerry Uhhhh, ben druk hoor king: Binne bij de kachel aan't modden met me lampjes :angel Groet jraaf
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 9 jan 2014 #773 zeg al niets meer Kruip wel weer onder mijn VECCIE :sleeping
J jraaf Hoort bij de inboedel 9 jan 2014 #774 @gwriemersma wrote:zeg al niets meer Kruip wel weer onder mijn VECCIE :sleeping Lol, beetje regen en kou schrikt jou niet af :jerry Peet vindt mij ook een 'mietje' king: Groet jraaf
@gwriemersma wrote:zeg al niets meer Kruip wel weer onder mijn VECCIE :sleeping Lol, beetje regen en kou schrikt jou niet af :jerry Peet vindt mij ook een 'mietje' king: Groet jraaf
G gwriemersma Loopt hier de deur plat 9 jan 2014 #775 -offtopic Sorry Peet Nee Raaf vind dit weer heerlijk Maar het werk doe ik in een verwarmde garage met 3 bruggen een fulltime monteur een stage loper en een "autofiel" (ik zei de gek)l
-offtopic Sorry Peet Nee Raaf vind dit weer heerlijk Maar het werk doe ik in een verwarmde garage met 3 bruggen een fulltime monteur een stage loper en een "autofiel" (ik zei de gek)l
J jraaf Hoort bij de inboedel 9 jan 2014 #776 @gwriemersma wrote:-offtopic Sorry Peet Nee Raaf vind dit weer heerlijk Maar het werk doe ik in een verwarmde garage met 3 bruggen een fulltime monteur een stage loper en een "autofie" (ik zei de gek)l Wow, jij zit toch bij mij om de hoek? Ja sorry voor de topic vervuiling peet :roll: Groet jraaf
@gwriemersma wrote:-offtopic Sorry Peet Nee Raaf vind dit weer heerlijk Maar het werk doe ik in een verwarmde garage met 3 bruggen een fulltime monteur een stage loper en een "autofie" (ik zei de gek)l Wow, jij zit toch bij mij om de hoek? Ja sorry voor de topic vervuiling peet :roll: Groet jraaf
S speaker Hoort bij de inboedel 9 jan 2014 #777 @GTS Vectra wrote:Een CD 70 uit 2008 Peter, of heb jij hem omgebouwd ? Mooie mod trouwens. :thumb Groeten Jurgen, Idd eentje uit met de aux-functie er al op !
@GTS Vectra wrote:Een CD 70 uit 2008 Peter, of heb jij hem omgebouwd ? Mooie mod trouwens. :thumb Groeten Jurgen, Idd eentje uit met de aux-functie er al op !
S speaker Hoort bij de inboedel 9 jan 2014 #778 @jraaf wrote:@gwriemersma wrote:-offtopic Sorry Peet Nee Raaf vind dit weer heerlijk Maar het werk doe ik in een verwarmde garage met 3 bruggen een fulltime monteur een stage loper en een "autofie" (ik zei de gek)l Wow, jij zit toch bij mij om de hoek? Ja sorry voor de topic vervuiling peet :roll: Groet jraaf Geeft niet Raaf !! Ouwe neel !!
@jraaf wrote:@gwriemersma wrote:-offtopic Sorry Peet Nee Raaf vind dit weer heerlijk Maar het werk doe ik in een verwarmde garage met 3 bruggen een fulltime monteur een stage loper en een "autofie" (ik zei de gek)l Wow, jij zit toch bij mij om de hoek? Ja sorry voor de topic vervuiling peet :roll: Groet jraaf Geeft niet Raaf !! Ouwe neel !!
E Edvries Loopt hier de deur plat 11 jan 2014 #779 @jraaf wrote: Peet vindt mij ook een 'mietje' king: Groet jraaf Ook?
S sw_reijnders Forumbewoner 11 jan 2014 #780 @Edvries wrote:@jraaf wrote: Peet vindt mij ook een 'mietje' king: Groet jraaf Ook? LOL We zijn weer ouderwets los :jerry
@Edvries wrote:@jraaf wrote: Peet vindt mij ook een 'mietje' king: Groet jraaf Ook? LOL We zijn weer ouderwets los :jerry