D dannyd Lid 14 okt 2012 #1 Heb een astra gtc uit 2006 waarvan er 2 klepjes afgebroken zijn inmiddels nieuwe gekocht en gespoten maar hoe krijg ik de dakrails eraf zonder dat de boel afbreekt ? mvg
Heb een astra gtc uit 2006 waarvan er 2 klepjes afgebroken zijn inmiddels nieuwe gekocht en gespoten maar hoe krijg ik de dakrails eraf zonder dat de boel afbreekt ? mvg
O OpelJeff Komt weleens kijken 23 okt 2012 #2 Nee je hoeft niks echt los te schroeven je moet hem voor zichtig omhoog wippe het is een klik systeem. Wel aan de achterkant beginnen. Bij mij hebben ze het bij de dealer gedaan zonder extra kosten. als zij dan verder dingen kapot maken zijn zij verantwoordelijke :thumb
Nee je hoeft niks echt los te schroeven je moet hem voor zichtig omhoog wippe het is een klik systeem. Wel aan de achterkant beginnen. Bij mij hebben ze het bij de dealer gedaan zonder extra kosten. als zij dan verder dingen kapot maken zijn zij verantwoordelijke :thumb
O OpelJeff Komt weleens kijken 23 okt 2012 #4 Nee je hoeft niks echt los te schroeven je moet hem voor zichtig omhoog wippe het is een klik systeem. Wel aan de achterkant beginnen. Bij mij hebben ze het bij de dealer gedaan zonder extra kosten. als zij dan verder dingen kapot maken zijn zij verantwoordelijke :thumb
Nee je hoeft niks echt los te schroeven je moet hem voor zichtig omhoog wippe het is een klik systeem. Wel aan de achterkant beginnen. Bij mij hebben ze het bij de dealer gedaan zonder extra kosten. als zij dan verder dingen kapot maken zijn zij verantwoordelijke :thumb
D dannyd Lid 16 okt 2012 #6 Zijn dat die 2 ronde die je ziet als je de klepjes op je lijsten openmaakt: Of moet dat van binnenuit, Wat betekend dat je hemel los moet ? als je de klepjes openmaakt zie je wel een rond dopje zitten met schroefdraad er in...
Zijn dat die 2 ronde die je ziet als je de klepjes op je lijsten openmaakt: Of moet dat van binnenuit, Wat betekend dat je hemel los moet ? als je de klepjes openmaakt zie je wel een rond dopje zitten met schroefdraad er in...
D dannyd Lid 16 okt 2012 #7 Zijn dat die 2 ronde die je ziet als je de klepjes op je lijsten openmaakt: Of moet dat van binnenuit, Wat betekend dat je hemel los moet ? als je de klepjes openmaakt zie je wel een rond dopje zitten met schroefdraad er in...
Zijn dat die 2 ronde die je ziet als je de klepjes op je lijsten openmaakt: Of moet dat van binnenuit, Wat betekend dat je hemel los moet ? als je de klepjes openmaakt zie je wel een rond dopje zitten met schroefdraad er in...