Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zeker mooie basis ! helemaal roestvrij, enige is spuiten en opbouwen.. bodem en binnenkant zit dik in epoxy gebeurt vrijwel niks meer mee dus. Ik heb er alleen geen tijd meer voor.
Haha moet je ff gaan opruimen bas Heb jij btw niet nog zo'n stabistang beugeltje liggen van een E kadett ? Heb ik er nog 1 van nodig voor men D kadett
Je bedoelt die voor op het schutbord die heb ik wel legen hoor moet ik alleen even kijken waar maar ik wacht eerst wel vinci af hoef ik niet te zoeken want heb een beetje te veel zooi. :jerry
Ps heb je die veerpoot brug die je van mij hebt over genomen nog gebruikt of zit die er al op ?
@Sebbe GSI wrote:Je bedoelt die voor op het schutbord die heb ik wel legen hoor moet ik alleen even kijken waar maar ik wacht eerst wel vinci af hoef ik niet te zoeken want heb een beetje te veel zooi. :jerry
Ps heb je die veerpoot brug die je van mij hebt over genomen nog gebruikt of zit die er al op ?
Groeten bas.
Haha okok
Die veerpootbrug heb ik gestraald en gespoten.. ligt nog steeds klaar om gemonteerd te worden.. de rvs bouten die ik ervoor heb worden op het moment nog gebruikt om men bier te openen :')
Haha mooi man zal niet verkeerd staan is een degelijke stang :thumb
Ik maak ze tedewoordig zelf ga ze niet meer kopen heb alles staan om ze te maken dan kunnen ze ook nog naar wens gemaakt worden al te veel gekocht die niet paste daar wordt je we moe van.
@Vinci wrote:Heb ze nog niet gevonden, maar morgen meer tijd.... Ben het niet vergeten hoor!
Ik hoor het wel, vanavond gaat in ieder geval de bak er vast onder.. moet nog ff wachten op een bakkineet, moet Marcel ff voor me regelen.. ding was 1500km oud en is uit mekaar gespat toen de bak kapot ging... garantie gevalletje hopen we dan maar..
Kadett schiet niet op.. niks meer aangedaan sinds de bak er onder is gehangen.. geen tijd voor gemaakt nog verder.. ding moet wel ff klaar binnenkort..
Begin van de week met een maatje wel deze opgehaald in Duitsland
nog ff een fototje vant trekpaard
Ging wel mooi door de bergjes van osnabruck ding rijd alsof er niks achterhangt.
Zoals je ziet heb de audi iets schade.. vandaar ook ff wat minder tijd weer voor de kadett
BMW is nu tekoop, ik was echt toe aan wat nieuwers.. dus bij interesse ff pmen enzo..