@GlennGSI wrote:Zit ff met een dingetje.. had het ook al in remmen/onderstel enzovoort geplaatst maar bij deze ook ff hier
Dit is het rubber voor de stabilisatorstang.. waar hij aan het schutbord word bevestigd.. Zoals je ziet lijkt de vorm er mooi op alleen een slag te groot. Biesheuvel heeft powerflex voor mij gecontacteerd en kwam hiermee..''Helaas kunnen wij van Powerflex geen goed passend rubber leveren,''
Dit lijkt me sterk.. ben toch niet de enige met een D kadett die er powerflex spul tussen heeft/wil..
Iemand een idee hoe of wat ik dit kan gaan oplossen ?
In Engeland exact het tegenovergestelde gezien in een topic, zal het er nog eens bij zoeken als ik tijd heb...
Je hebt sowieso drie sets voor de inwendige diameter, is buiten diameter van de stang:
PFF80-303-20 PFF80-303-22 PFF80-303-18
Die voor 22mm stang is in elk geval juist met het probleem andersom...
http://www.powerflex.co.uk/product-details/Front+Anti+Roll+Bar+Mounting+Bush+22mm/446.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Maar goed, Powerflex is wat mij betreft sowieso een merk om met een grote pisboog omheen te lopen, en dat nog niet eens omdat het poly bussen zijn, maar omdat ze gewoon rete eigenwijs zijn daar. Ik heb een keer een setje van die verbind stangetjes gekocht en daar zat de helft van de ringen niet bij en de buisjes ook niet. En dan wel 30 euro vragen??!! En dat verkopen ze als RVS, terwijl alles gewoon gegalvaniseerde bende is. Dus die firma gebeld in Engeland en dan wordt je op een manier te woord gestaan van 'die klacht horen we nooit!' En 'Alleen als er meer klachten zijn gaan we er wel eens naar kijken'... Dus ben daarom al klaar met die gasten!! Het bulkt van de klachten namelijk zowel op internet als mensen die ik in Engeland er over heb gelezen die ook de telefoon hadden gepakt. Wat denken ze nou, dat je na een aantal jaar die verroeste en met de bout één geworden buisjes weer gaat gebruiken als je net een duur setje hebt gekocht???? :swear