Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zit wel wat kleur verschil in de motorruimte en de rest van de auto.. maargoed de auto zelf is aardig verweerd enzo. De buitenkant van de auto word ook nog wel een keer overgespoten maar dat komt wel een keer. Voor de kleur heb ik gewoon de kleurcode aangehouden dus dan komt het wel weer goed.
Van de week nog ff hier en daar met de antisteenslag aan de slag en dan aanhangertje huren en het ding achter de Omega hangen naar de garagebox eindelijk..
Kijk de straaljager wordt steeds beter, komt helemaal goed zo te zien :wors
blijf zo doorgaan
zeker zeker ! gaat helemaal goed komen
kreeg nog een brief van de RDW of ik em voor 20 maart ff wou apk keuren gaat em denk ik niet worden haha maargoed ik blijf zeker zo doorgaan, het gaat nu alleen maar sneller Thnx !
En idd ik zat vandaag de waaier op men werk te bekijken en daar stond het ook dat chinablue hetzelfde is als porselijnblauw. Zal wel een chinees porselijnen service zijn geweest waar ze de kleur vandaan hebben :')
Maargoed, de kleur van de DTM verf die ik erop heb gespoten was niet goed. Was wel gewoon kleurcode 243 maar het zijnt dat de DTM laklijn van Selemix iets anders uitkomt dan de normale aflak van Selemix. Het verschil was echter wel heel groot met de kleur van de auto dus ik heb em vanavond nog ff opgeschuurd en overspoten met de aflak van Selemix en het is nu goed
De auto moet wel een keer overgespoten worden voor het mooie maar voor de time being laat ik em nog een keertje poetsen.
De foto's van het overblazen post ik vanavond nog ff !