origineel gepost door Tyrese
origineel gepost door GlennGSI
Ik stond overigens toen ik van de snelweg af kwam net een paar meter het dorpje Rouvout ( gemeente staphorst ) het duurde bijna precies 15min voordat er een politieauto kwam polsen wat er aan de hand was... het halve dorp moest ook ineens de hond uitlaten :''') Men broer en ik hebben daar echt keihard om moeten lachen...
Foto's van de auto post ik morgen wel even... De schrik zat er in iedergeval wel even goed in...
ik ken dat
kwamen 2 jaar geleden met ctn terug van assen met 5 tot 7 uitgebouwde cali's daar in het restaurant eten.
heel het dorp liep uit om de auto's te zien.
zonde van de voorruit maar ben blij dat je zelf heelhuids thuis bent gekomen.
Hier liep het dorp niet uit om de auto te zien :') meer om te kijken wat 2 petjes met een ouwe nogal gaar uitziende auto moesten bij hun dorp :jerry we werden niet echt vriendelijk aangekeken...
Het is idd denk ik een wonder dat we geen splinters in de ogen hebben gekregen.. de hele auto ligt er namelijk vol mee...
hierbij een paar foto's
Hij kon btw eigenlijk net niet op de oprijwagen.. we hebben er maar gewoon opgelierd... De keienvanger boog iets naar binnen en de uitlaat bleef hij achter haken... Ben maar onder de auto gaan liggen tussen de rijplaten en heb de demper maar iets omhoog tegen de auto gedrukt, toen wou het net...