Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Jah, de panelen kan je idd aanpassen, heb al eens gelezen dat je de inleg kan verwisselen, hou er wel rekening mee dat een coupé achterbank niet gedeeld is.
Jah, de panelen kan je idd aanpassen, heb al eens gelezen dat je de inleg kan verwisselen, hou er wel rekening mee dat een coupé achterbank niet gedeeld is.
in mijn coupe is de achterbank gewoon in 2 delen neerklapbar hoor
Heb er nu zwart leer in zitten, ook erg strak maar de vorige eigenaar vond het nodig om een gat in het deurpaneel te zagen om de raamschakelaars te monteren, ook sluiten ze niet helemaal netjes aan en hebben wat beschadigingen. Vandaar..
in mijn coupe is de achterbank gewoon in 2 delen neerklapbar hoor
:wtf Ok, cool, dan kan ik weer gaan zoeken, wil graag zo'n rood interieur hebben maar toen ik zag dat die uit een stuk bestond maar niet gedaan, maar als ze ook met 2 delen zijn. Hebben ze ook allemaal een rolgordel middenop?? Dat had die namelijk ook niet.