A Aftaab Lid 23 dec 2011 #1 Hallo weet iemand of de opel corsa 1.4 sport een startonderbreker heeft. En waar die relais zitten
J Jurgen Hoort bij de inboedel 24 dec 2011 #2 Wat voor sleutel heb je er bij? of Die laatste kan een startonderbreker in zitten, er zit dan een ring om je contactslot, welke het zendertje in je sleutel dan herkent.
Wat voor sleutel heb je er bij? of Die laatste kan een startonderbreker in zitten, er zit dan een ring om je contactslot, welke het zendertje in je sleutel dan herkent.
A Aapje Hoort bij de inboedel 24 dec 2011 #3 En als je een onderbreker hebt zoals in de onderste sleutel zit, dan zit er geen relais in je auto. Want de onderbreker zit in de ECU ingebakken.
En als je een onderbreker hebt zoals in de onderste sleutel zit, dan zit er geen relais in je auto. Want de onderbreker zit in de ECU ingebakken.
A Aftaab Lid 25 dec 2011 #4 Hey Ik heb de sleutel op foto twee. Wat nu Kan ik m ombouwen en zonder sleutel starte en onderbreker
wim-v6 Forumbewoner 26 dec 2011 #5 @ Astaab, of ie een startonderbreker heeft ligt puur aan de motorcode die je hebt, en de leeftijd van de auto. er is niks waarmee je deze kan omzeilen. Mocht je motorregel lampje niet knipperen is er ook geen probleem met deze startonderbreker of met je sleutel. Willem
@ Astaab, of ie een startonderbreker heeft ligt puur aan de motorcode die je hebt, en de leeftijd van de auto. er is niks waarmee je deze kan omzeilen. Mocht je motorregel lampje niet knipperen is er ook geen probleem met deze startonderbreker of met je sleutel. Willem
A Aftaab Lid 26 dec 2011 #6 Ai bedankt Gha morge maar kijke wat het dan kan zijn. Enig idee ?? K ben door me ideen heen. Greetz
wim-v6 Forumbewoner 26 dec 2011 #7 kan vanalles zijn: - Toerentalsensor - Temperatuur sensor - bobine - slechte massa - Map sensor - Brandstof relais - Zekering etc etc... Willem
kan vanalles zijn: - Toerentalsensor - Temperatuur sensor - bobine - slechte massa - Map sensor - Brandstof relais - Zekering etc etc... Willem