D Dave440 Komt weleens kijken 19 feb 2015 #1 Hoi, Ik wil eigenlijk een CD30 MP3 met aux-in in de plaats van mijn huidige CD50 Phone zetten. Gaat dat met de radio van de Corsa D? Of past dat niet? Wie weet het goede antwoord?
Hoi, Ik wil eigenlijk een CD30 MP3 met aux-in in de plaats van mijn huidige CD50 Phone zetten. Gaat dat met de radio van de Corsa D? Of past dat niet? Wie weet het goede antwoord?
A astrid_fahrer Komt weleens kijken 19 feb 2015 #2 De radio's van een Astra H hebben een knik over het frontje lopen die de radio's van een Corsa niet hebben. Je zult dus wel de radio nodig hebben die echt uit een Astra H of Zafira B komt.
De radio's van een Astra H hebben een knik over het frontje lopen die de radio's van een Corsa niet hebben. Je zult dus wel de radio nodig hebben die echt uit een Astra H of Zafira B komt.
A Astra 1.4 NZ Komt hier geregeld 19 feb 2015 #3 De corsa d heeft die knik ook.. Radio's van Astra h en corsa d zijn gewoon uitwisselbaar
O opel-mark Hoort bij de inboedel 21 feb 2015 #4 je moet ze natuurlijk wel afmelden en weer aanmelden in het voertuig waar ze uitkomen/ingaan.