P pz83 Komt weleens kijken 28 mrt 2011 #1 hallo mijn corsa c 1.2 xe (03) als ik hem op slot doe en na een tijdje weer er bij kom is hij af en toe van het slot af. iemand een idee? er zit orginele cv op met ab groet pz
hallo mijn corsa c 1.2 xe (03) als ik hem op slot doe en na een tijdje weer er bij kom is hij af en toe van het slot af. iemand een idee? er zit orginele cv op met ab groet pz
T Timzel Lid 28 mrt 2011 #2 heb je de auto toevallig dicht bij je huis staan en binnen lampen op afstandsbediening ? ik heb zelf een keer het probleem gehad dat de afstandsbediening van mijn lampen ook reageerde op de cv van de auto.
heb je de auto toevallig dicht bij je huis staan en binnen lampen op afstandsbediening ? ik heb zelf een keer het probleem gehad dat de afstandsbediening van mijn lampen ook reageerde op de cv van de auto.
P pz83 Komt weleens kijken 28 mrt 2011 #4 nee die heb ik niet hij is er zo maar een paar weken geleden mee begonnen. en alle deuren zitten goed dicht groet pz
nee die heb ik niet hij is er zo maar een paar weken geleden mee begonnen. en alle deuren zitten goed dicht groet pz
T Timzel Lid 28 mrt 2011 #5 [rquote=1901827&tid=145372&author=joop1970]lekker veilig systeem dan :hmmz[/rquote] was niet bij een opel maar bij een hyundai misschien dat het er iets mee te maken heeft ?
[rquote=1901827&tid=145372&author=joop1970]lekker veilig systeem dan :hmmz[/rquote] was niet bij een opel maar bij een hyundai misschien dat het er iets mee te maken heeft ?