Z Zeagers Komt weleens kijken 31 jan 2011 #1 Wie o wie kan mijn corsa wat opleuken? -afgebeelde velgen eronder. -verlagen -doorgelaste booskijkers (voor wielen mogen eventueel recht gezet worden) als het geheel maar echt lijkt. Laat maar eens zien hoe goed jullie zijn
Wie o wie kan mijn corsa wat opleuken? -afgebeelde velgen eronder. -verlagen -doorgelaste booskijkers (voor wielen mogen eventueel recht gezet worden) als het geheel maar echt lijkt. Laat maar eens zien hoe goed jullie zijn
M MV Komt hier geregeld 31 jan 2011 #2 de hoek van de auto is niet helemaal je van het maar je krijgt een beetje een indruk zo.
M MV Komt hier geregeld 31 jan 2011 #3 de hoek van de auto is niet helemaal je van het maar je krijgt een beetje een indruk zo.
M Mad Max Post best veel 31 jan 2011 #4 Ik zou alleen niet zo door de modder baggeren met je nieuwe velgjes..:thumbdown
M Mad Max Post best veel 31 jan 2011 #5 Ik zou alleen niet zo door de modder baggeren met je nieuwe velgjes..:thumbdown
Z Zeagers Komt weleens kijken 1 feb 2011 #10 ziet er vet uit bedankt. Wie kan het eens proberen met de andere foto.:hmmz
Z Zeagers Komt weleens kijken 1 feb 2011 #11 ziet er vet uit bedankt. Wie kan het eens proberen met de andere foto.:hmmz
M MV Komt hier geregeld 2 feb 2011 #12 ik zie de andere foto niet meer en misschien heb je er 1 van de zijkant dan komen de velgen wat beter uit of 1 uit een betere hoek
ik zie de andere foto niet meer en misschien heb je er 1 van de zijkant dan komen de velgen wat beter uit of 1 uit een betere hoek
M MV Komt hier geregeld 2 feb 2011 #13 ik zie de andere foto niet meer en misschien heb je er 1 van de zijkant dan komen de velgen wat beter uit of 1 uit een betere hoek
ik zie de andere foto niet meer en misschien heb je er 1 van de zijkant dan komen de velgen wat beter uit of 1 uit een betere hoek
Z Zeagers Komt weleens kijken 2 feb 2011 #20 heerlijk nu heb ik een echte indruk hoe het moet worden. beetje oldskool,duitse stijl. super bedankt:thumbup als iemand nog een shop voor me wil maken, graaaag
heerlijk nu heb ik een echte indruk hoe het moet worden. beetje oldskool,duitse stijl. super bedankt:thumbup als iemand nog een shop voor me wil maken, graaaag