J Jeroen Lid 25 okt 2011 #1 Ik vroeg me af of het uitlaatspruitstuk op de volgende foto's origineel is. Het is een c16xe blok, maar zag elders een ander spruitstuk.
Ik vroeg me af of het uitlaatspruitstuk op de volgende foto's origineel is. Het is een c16xe blok, maar zag elders een ander spruitstuk.
M McKaamos Hoort bij de inboedel 25 okt 2011 #2 Nee, niet origineel, dat is een spaghetti spruitstuk.
M McKaamos Hoort bij de inboedel 25 okt 2011 #3 Nee, niet origineel, dat is een spaghetti spruitstuk.
wim-v6 Forumbewoner 27 okt 2011 #6 inderdaad een spagetti: Standaard C16XE spruitstuk (ja je ziet het goed, zit op een X16XE): Spagetti spruitstuk (C16XE / zonder Secundaire luchtpomp voorbereiding) Willem
inderdaad een spagetti: Standaard C16XE spruitstuk (ja je ziet het goed, zit op een X16XE): Spagetti spruitstuk (C16XE / zonder Secundaire luchtpomp voorbereiding) Willem
wim-v6 Forumbewoner 27 okt 2011 #7 inderdaad een spagetti: Standaard C16XE spruitstuk (ja je ziet het goed, zit op een X16XE): Spagetti spruitstuk (C16XE / zonder Secundaire luchtpomp voorbereiding) Willem
inderdaad een spagetti: Standaard C16XE spruitstuk (ja je ziet het goed, zit op een X16XE): Spagetti spruitstuk (C16XE / zonder Secundaire luchtpomp voorbereiding) Willem