Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voor de prijs is het gewoon een net ding! Volgens mij betaal je bij bonrath alleen het stukje text op de ruitenwisserarm, voor de rest het zefde syteem..
Als je het helemaal mooi wilt hebben dan ga je naar de Fiat/Lancia dealer en bestel daar een achter ruitenwisser arm van een Fiat Ullysse of Lancia Phedra (geloof ik).
Bij deze arm valt net kunstof helemaal om en over de wisser.
Leo levert (of leverde, weet niet of hij het nog steeds doet) ook altijd dikke DTM wissers. (www.DTM-wisser.nl) De ruitenwisser zelf kwam ook van een Lancia af als ik het me goed herinner.
Ik had hem zelf altijd helemaal rechts staan. In het midden is vrij klote/lelijk. Het is namelijk vrij lastig om hem mooi strak in het midden te laten stoppen steeds. En ik vindt het persoonlijk ook mooier staan zo aan de buitenkant.
APK goedgekeurd (midden voor weet ik niet of ze wel goedkeuren, maar dat is in een handomdraai versteld), wist een groot deel van de ruit, in ieder geval genoeg zicht.
Je kan de motor/mechanisme toch zo verzetten dat ie elke keer in het midden stopt?
Heb contact gehad met die Leo van dtm wisser.nl...maar die is er al een tijdje mee gestopt...waarom die site nog steeds online is is voor mij een raadsel..
Heb mn meters ook ff in de matzwarte verf gespoten..Dat zilver steekt me teveel af...
als je de stand wil verstellen moet je m op de nul stand zetten en dan korte asje los draaien. wisser in gewenste stand zetten en vervolgens asje weer vast zetten.
geloof ik :afro
't was vandaag cker een heerlijke dag.
Heb ook lekker een eind gefietst en gewandeld met de kleine jongen.
Maar als dat van jou zo zie is dat ook wel lekker om te doen!