Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Corsa B 1999 1.2.16v Branschade is Klaar/Gevonden Totaal los
Eigenlijk was het wel de bedoeling om een nieuwe filter te plaatsen, dat wou ik tesamen met de nieuwe leidingen doen, maar toen ik 90 euro moes afdrukken, ben ik toch maar naar de sloop gegaan en heb de leiding met filter gewoon zo eronder gezet om eerst maar eens te kijken of de motor wel zou starten, maar de motor loopt goed, dus binnenkort vervang ik die filter met een beurtje erbij
en over de benzinepomp gesproken, benzine aanvoer heb je pas zodra de motor gestart wordt, dacht namelijk ook om zo even de pomp te testen, maar er kwam niks uit na 10 op kontakt, na 1 keer starten lag de benzine al op de grond :wors
@Andreas.Berger wrote:en over de benzinepomp gesproken, benzine aanvoer heb je pas zodra de motor gestart wordt, dacht namelijk ook om zo even de pomp te testen, maar er kwam niks uit na 10 op kontakt, na 1 keer starten lag de benzine al op de grond :wors
Als je 'm had willen testen, had je het brandstofrelais moeten loshalen en de contacten even moeten doorverbinden.
Knap gedaan hoor, zeker als je ziet hoe het wagentje eruit zag na die uitgefikte kachelmotor.
@RISL wrote:@Andreas.Berger wrote:en over de benzinepomp gesproken, benzine aanvoer heb je pas zodra de motor gestart wordt, dacht namelijk ook om zo even de pomp te testen, maar er kwam niks uit na 10 op kontakt, na 1 keer starten lag de benzine al op de grond :wors
Als je 'm had willen testen, had je het brandstofrelais moeten loshalen en de contacten even moeten doorverbinden.
Knap gedaan hoor, zeker als je ziet hoe het wagentje eruit zag na die uitgefikte kachelmotor.
Klopt idd, had ook gekunt, maar ben al blij dat alles werkt, ook geen storingen, dus dat is mooi, deze week meteen die opel luchtfilter eraf , en even nieuwe ruitenwissers erop, die zijn helemaal heen
Bij deze nog een laatste update van het project brandschade, de auto is sinds dinsdag apk goed gekeurd, moes wel wat kleine dingen maken ( verlichting ) en wiel lager stellen, en toen was het meteen de weg op, ben er al een paar keer mee naar het werk gereden, en het rijd echt wel super, bij deze nog wat foto's
Inderdaad héél veel respect!! Had een poos geleden dit topic al gezien via google toen ik hier nog niet zat. Eerlijk gezegt dacht ik toen dat het nooit zou lukken of dat het zoveel werk was dat je het op zou geven. Mooi niet dus! haha Moge je nog veel plezier beleven aan de auto hij ziet er weer prachtig uit!