Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
En hij starte! MAAAR wat een jezus herrie uit de uitlaat
Ja dat heb je he als je alleen maar een midden-demper heb (geen kat en geen einddemper)
De hele buurt heb mee kunnen genieten...Hij liep nog niet helemaal netjes.., maar ik ga morge eerst maar een achter demper monteren voordat ik een 2e poging onderneem :lol: :roll:
Zo, het is al weer enige tijd geleden..Ik had nog zo'n toeren teller over ,k deed er toch niks mee en onder tussen ook 3 dashboards gespaart Dus ik ben wat gaan knutselen.
Dit vond ik wel grappig staan en ben na deze foto gaan plamuren
.
Toen liet ik het uit me handen kletteren:fy1... en bedacht dat ik het beter eerst kan monteren en uit testen of die het nog deed. Voordat ik hem verder ging afwerken.
Gemonteerd en aangesloten... Gelukkig hij werkt nog.en vind het er best grappig uitzien zo.( ook me "nieuwe" zwarte dashboard, die had ik eerder al gemonteerd)
Zo, het is al weer enige tijd geleden..Ik had nog zo'n toeren teller over ,k deed er toch niks mee en onder tussen ook 3 dashboards gespaart Dus ik ben wat gaan knutselen.
Dit vond ik wel grappig staan en ben na deze foto gaan plamuren
.
Toen liet ik het uit me handen kletteren:fy1... en bedacht dat ik het beter eerst kan monteren en uit testen of die het nog deed. Voordat ik hem verder ging afwerken.
Gemonteerd en aangesloten... Gelukkig hij werkt nog.en vind het er best grappig uitzien zo.( ook me "nieuwe" zwarte dashboard, die had ik eerder al gemonteerd)