Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
zoo vandaag weer verder gekomen slotplaat er los aangehangen en toen de voorkant weer opgebouwd met koplampen motorkap bumper etc. en toen alles naar mijn zin zat heb ik de slotplaat vast gelast . en toen begonnen met schuren nu morgen verder en dan van het weekend beginnen met de auto strak te maken zodat zo snel mogelijk de kleur erop kan.
Vandaag niet veel gedaan alleen de corsa achter iets breder gemaakt zodat me goede wielen er weer onder kunnen die voorheen aanliepen meteen natuurlijk ff gepast.
kijken hoe laag die kan. zoals de de randen de eerste keer had uitgerold.
Kan net.
Maar toch iets breder gemaakt.
Maandagavond maar verder met schuren en strakmaken.
Die is idd mooi geworden op zo'n korte tijd. Heb je 'm gewoon in de garage/ schuur met de compressor gespoten? Hopelijk geen stofdeeltjes erin gekregen. Kleurtje doet mij denken aan Jägermeister-oranje, RAL 2004.
Jep en de schuur gespoten met compressor en autolak
Tuurlijk is het niet zo mooi als in een spuiterij dus er zal ook iets stof in zitten maar dit kost alleen verf en als je een keer polijst is het stof er ook uit !
@CoupeetjeJr wrote:Jep en de schuur gespoten met compressor en autolak
Tuurlijk is het niet zo mooi als in een spuiterij dus er zal ook iets stof in zitten maar dit kost alleen verf en als je een keer polijst is het stof er ook uit !
Nou, dat is dan zeer netjes gedaan. En klopt helemaal wat je zegt, lekker goedkoop. De mijne wordt naderhand ook gewoon in de schuur gespoten.