Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic
sja en in een corsa-b is t niet zo simpel als bij een A-corsa, anders had je nog wel hulp in kunnen roepen van de andere 2liter corsarijders in spijkenisse en omstreken
maar kerni levert t wel netjes af voor t geld dattie ervoor vraagt.. alles netjes schoon en opnieuw gespoten, vers riempje eromheen.. enz..
vraagje aan alle corsa b eigenaren die reeds een c20xe hebben ingebouwd
hebben jullie met een m-tech kit gedaan of zelf de delen gemaakt ?
ik ga binnenkort ook met een ombouw beginnen en wil niet de prijs betalen die m-tech voor die kitjes vraagt dus vroeg ik me af of er mensen zijn die misschien tekeningen van de de motersteunen hebben of mij hieraan kunnen helpen
kan ik bepaalde dingen op me werk laten lassen en afdraaien
vraagje aan alle corsa b eigenaren die reeds een c20xe hebben ingebouwd
hebben jullie met een m-tech kit gedaan of zelf de delen gemaakt ?
ik ga binnenkort ook met een ombouw beginnen en wil niet de prijs betalen die m-tech voor die kitjes vraagt dus vroeg ik me af of er mensen zijn die misschien tekeningen van de de motersteunen hebben of mij hieraan kunnen helpen
kan ik bepaalde dingen op me werk laten lassen en afdraaien
Toch een handig en mooi topic om te lezen, er komt zeker wel veel werk by kijken.
Iemand had voor mij ook een blok te koop een 2.0 16V uit een Vectra A 4x4 voor me corsa tje B dat zal denk wel gaan passen, maar zal er wel eerst ff goed over nadenken en tijd er voor nemen neem ik aan zal dit topic wel ff blijven volgen
en by the way : goeie site die corsanovatuning :thumbup