Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Corsa A/B naar 2.0 liter motor: het grote ombouw topic
slangen zitten goed en worden warm , zat ookal aan de knop te dneken , maar ik hoor de klep wel vlak voor dat i op helemaal warm staat zeg maar , maar hoe kan ik dat kijken dan ? moet dan t dash eruit ?
ik kan me nog vaag iets herinnerren over iemand die een autocross bakkie zonder dash door de apk kreeg door een geboorde pvcbuis onder de voorruit te monteren met aan het uiteinde een 12v Fohn (voor op boten enzo) erop
maar das nooit genoeg om je auto mee te verwarmen haha
Als je temperatuurmeter wel oploopt wordt je motor dus wel warm. Dit kan betekenen dat er een kachelschuif niet goed werkt. Haal desnoods je kachelmotor (onder je ruitenwissers) er eens af en kijk of je de zwarte schuif ziet bewegen. Zo niet dan kan er een kabeltje voor de bediening van je kachelschuif afgebroken zijn.
andere optie is, wordt je kachelslang die tegen je inlaatspruitstuk zit niet dicht gedrukt?
ik had een vraagje miss dat iemand me ken helpen, ik ben van plan om er ook een 2.0 in te gaan legge heb er nu 1.4 in legge, maar ben niet van plan om dit zelf te gaan doen, wet iemand miss een goed adresje waar ik dit zou kenne late doen voor een leuke prijs???
ik had een vraagje miss dat iemand me ken helpen, ik ben van plan om er ook een 2.0 in te gaan legge heb er nu 1.4 in legge, maar ben niet van plan om dit zelf te gaan doen, wet iemand miss een goed adresje waar ik dit zou kenne late doen voor een leuke prijs???
Alvast bedankt
nee blijf jij maar 1.4 rijden oke? ander hebben we hier dalijk nog teveel van die corsa 2liters rijden