Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@ Hacula: klopt! Grote hooizolder van een boerderij, ideaal! Mooi droog, alleen niet helemaal stofvrij zoals je ziet...
@m~v: klopt, zou ook kunnen inderdaad... Maar aangezien d'r nu toch veel werk in gaat zitten, moet toch de hele auto gespoten worden, en ga ik wellicht voor een hele andere kleur!
Ik moet deze week alleen nog een goeie meter monteren maar "standaard" zit ik op 1,3 bar en draai haar nu zo naar 1,6 (en verder denk ik) Ik heb nog niet echt tijd gehad om een stuk te rijden maar merkbaar is het zekers
De boostcontroler maakt een pulserend geluid. De meter die er aan zat overdreef de druk wel wat, standaard had ze op de nieuwe meter 0,9/1,0 bar en met de boostcontroler krijg ik haar op 1,6 , alleen of dit verstandig is ??!!
FF vraagje, ben bezig de corsa helemaal te strippen, om te laten stralen. Dus ik wil de tank er ook onderuit hebben, MAAAAAR... Het ding zit stampensvol diesel (had net 600meter voor het ongeluk em helemaal tot 't strotje volgegooid...
optie 1 is met een tuinslang door de vulhals en dan even zuigen en dan moet het gaan lopen en dan in jerrycans . ( wel op tijd ophouden te zuigen , anders heb je je mond ook vol diesel )
optie 2 is het zelfde idee , maar dan met een pomp
ik had by me ouwe gsi gewoon de auto op de brug gezet, workmate eronder, daar de tank op, auto weer omhoog, en een accu aan de pomp gezet. werkte perfect.
Heb bij ons sponsor-autobedrijf een electrische pomp geleend, hadden ze toevallig net een week geleden gekocht omdat ze een tank leeg moesten pompen! :afro
Tevens heb ik tijdens de regen- en avonduurtjes ook gewerkt aan een nieuwe website voor de club... Dit was mijn eerste ervaring met Flash, dus niet te zware kritiek aub!