<p style="text-align: left;">Mijn teller ging net boven de 300.000 km. Bij olie onderhoud merkten ze twee dragers vooraan onderaan de voorwielen die rond 340.000 km (volgende oliewissel), zullen moeten vervangen worden. Kostprijs rond de 500 EUR incl. BTW en werk. Voor de rest blijft dat een beest van een wagen. Wat zie ik 'haar' graag', mijn zwarte lief (heb nog een blauw lief, een Kawasaki 1400GTR en een grijs lief, een Honda FR-V van 360.000 km en rijdt ook als nieuw, maar daar verwacht ik rond 400.000 m een kost van 2.000 EUR).</p>
Vrouwen zijn hier in Bulgarije goedkoper dan wagens. In België was het ooit omgekeerd, mijn vrouw en de bijhorende echtscheiding kostte mij onze nieuwbouw, omdat ze hebberig was en dronk. Mijn wagens drinken niet echt veel, soms zelfs minder dan 5 liter per 100 km diesel.
Succes aan allen hier ook. PS: Nav50 systeem is super in die wagen, maar opnieuw kan ik geen update uitvoeren voor Turkije nu. Ik had dat echter gelukkig al preventief geïnstalleerd bij mijn Bulgaarse updates in 2020. +je