Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Cheungy.Astra.F.GSI.Turbo Laatste Update..!! Staat Te koop
Ik heb een sachs sinter koppelings plaat in liggen alleen de drukgroep moet ik nog veranderen aan gezien ik die nog niet heb, heb ik tijdelijk even de originele gemonteerd... dan kan het blok in iedergeval in de auto hangen.. dus er komt nog een versterkte drukgroep van sachs!!
wou eerst plate alu met c20let sinter plaat en c20xe versterkte plaat rijden... maar ga toch kom vliegwiel rijden in verband met krachten op de vliegwiel
Ff een vraagje die 2 dikke slangen langs je distributiekant.. 1 daarvan komt van van je kleppendeksel.. en de andere.. is dat de aanvoer van olie naar de turbo ?
Ff een vraagje die 2 dikke slangen langs je distributiekant.. 1 daarvan komt van van je kleppendeksel.. en de andere.. is dat de aanvoer van olie naar de turbo ?
Hier heb ik even een update hoe de auto 3 maanden bij heeft gestaan... Helaas geen tijd voor gehad en moest nog wat spullen bij elkaar sparen... + de astra h van een maat van me af gemaakt... 2liter opc blok andere zuigers, drijfstangen, GT28RS (laatste versie) injectoren, intercooler, uitlaat 3 inch, enz enz zelfde aanpak gedaan als waar ik met mijn astra bezig ben alleen in een versnelde proces... met eind resultaat 370pk op de voorwielen!!! :afro mooiste is er lig bij v-max al een update voor + 400 pk op voorwielen!!
Ja hij kantelt flink maar zitten nog gewoon originele motorsteun rubbers in... ik weet niet of hij er nog wat er mee gaat doen... wel grappig een familie car met zoveel pk's op de voorwielen!!
Owja heb ook gelijk een wasgate van V-max gemonteerd heb de draadeind wel stuk gebogen want ik vond dat hij onder te hoge spanning zat denk niet dat de membraam dat leuk vindt...